نماینده ویژه استاندار گیلان در اجرای قانون رفع موانع تولید خبر داد: نتایج جلسات کارگروه رفـع مـوانع تـولید و میزان همکاری مدیران استان در این کارگروه به استـاندار گـیلان ارائه می شود.

به گزارش ندای گیلان: به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، محمدحسین اصغریان در دهمین جلسه کارگروه ستاد رفع موانع تولید با قدردانی از نظم و انضباط مدیران دستگاه های دولتی و بانکی استان و روند افزایشی در حل مشکلات تولید و صنعت بیان کرد: یازدهمین جلسه این کارگروه هفته آینده با حضور استاندار گیلان برگزار می شود و عملکرد و دستاوردهای آن به اطلاع استاندار خواهد رسید.

وی افزود: علاوه بر بررسی مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی در جلسه فوق، میزان همکاری سیستم بانکی استان، مدیران سازمان ها و دستگاه های مرتبط با امر تولید و صنعت به استاندار گیلان گزارش می شود.

اصغریان خواستار ارائه گزارش ماهانه از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به عنوان دبیرخانه مرکزی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در گیلان شد و تصریح کرد: علاوه بر ارائه گزارش دستاوردهای این کارگروه به استاندار گیلان، گزارش سطح کیفی عملکرد آن به وزارت کشور نیز ارائه خواهد شد.