مقدادی گفت: تیم ۱۳نفره مجمع نمایندگان استان گیلان در خانه ملت ۱۱اردیبهشت ماه مشخص می شود و حضور آگاهانه مردم تکلیف مردم را نهایی خواهد کرد

به گزارش ندای گیلان ،صادق مقدادی در گفتگویی، در مورد اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سرنوشت ورود دو نماینده رشت و یک نماینده رودبار در ۱۰ اردیبهشت ماه مشخص می شود، اظهار کرد:  مردم ولایی رشت و رودبار بار دیگر برای خلق حماسه سیاسی دیگر و تکلیف کار خود در انتخابات پای صندوق های رای می روند.

وی با تاکید براینکه مرکز استان و کلان شهر رشت وارد مرحله دوم انتخابات شده است، گفت:  اهمیت این مرحله کمتر از مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی نیست.

دبیر شورای راهبردی حزب الله گیلان، تصریح کرد: تیم ۱۳نفره مجمع نمایندگان استان گیلان در خانه ملت ۱۱اردیبهشت ماه مشخص می شود و حضور  آگاهانه مردم تکلیف مردم را نهایی خواهد کرد .

وی با اشاره به این نکته مردم ولایت مدار رشت و رودبار باید با احساس مسولیت بیشتری پای صندوق های رای حاضر شوند، اضافه کرد: باید با خلق حماسه دیگر این پروژه سیاسی مهم و ناتمام ر ا به اتمام برسانیم.

مقدادی صد درصد از ائتلاف اصولگرایان حمایت کرد و گفت: گفتمان اصولگرایی با شهدا و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی منطبق است.

وی ابراز کرد: از ائتلاف اصولگرایان حمایت خواهم کرد و دلسوزان نظام را به حمایت دعوت می کنم.

وی در خاتمه تک رای دادن را خطای استراتژیکی و سیاسی برشمرد و اظهار کرد: گفتمان و تعصب ما اصول، معانی، ایده های اصول گرایی و خط امام و راه شهدا است .کاسپین