مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی گیلان با حضور معاون وزیر دادگستری، رئیس کل دادگستری گیلان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و محمدحسین قربانی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

ندای گیلان : مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی گیلان با حضور معاون وزیر دادگستری، رئیس کل دادگستری گیلان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و محمدحسین قربانی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
معاون وزیر دادگستری در این مراسم با اشاره به حادثه‌خیز بودن استان گیلان، اظهار کرد: پزشکی قانونی در این استان باید مورد توجه ویژه باشد.
احمد شجاعی به افتتاح پروژه مجتمع آموزشی، تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی گیلان اشاره کرد و افزود: این اقدام گامی بزرگ در راستای ارائه خدمات بهتر است.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه پرسنل سیستم قضایی برای گره‌گشودن از کار مردم تلاش می‌کنند، عنوان کرد: اجرای عدالت هدف بزرگ ما است.
رئیس کل دادگستری گیلان نیز در این مراسم گفت: 320 قاضی و یک هزار و 400 پرسنل در دستگاه قضایی استان فعال هستند.
احمد سیاوش پور با اشاره به اینکه گیلان از امنیت بالایی برخوردار است، افزود: اگرچه این استان دارای 2میلیون و 500 هزار نفر جمعیت است اما معادل همین میزان نیز با حضور مسافر روبرو است.
وی ادامه داد: متاسفانه در سال‌های قبل تجهیزات خوبی در اختیار پزشکی قانونی قرار داده نشد اما اکنون این وضع در حال بهبود است.
گفتنی‌ست؛ در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های فیروز آیتی‌فیروزآبادی، مهدی قربانی‌ثمین به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی گیلان معرفی شد./ایلنا