نماینده مردم لنگرود در مجلس از عملکرد سازمان محیط زیست درخصوص ساخت سد شفارود انتقاد کرد و گفت: این سازمان از روند ساخت سد مذکور که یک طرح عمرانی است جلوگیری کرده است.

به گزارش ندای گیلان ،نماینده مردم لنگرود در مجلس از عملکرد سازمان محیط زیست درخصوص ساخت سد شفارود انتقاد کرد و گفت: این سازمان از روند ساخت سد مذکور که یک طرح عمرانی است جلوگیری کرده است.
مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۴ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ماده ۱۷ قانون حق‌التدریس در مجلس گذشته تصویب شد اما این قانون برای آموزشیاران نهضت سوادآموزی اجرا نمی‌شود و این افراد در حال حاضر مقابل مجلس تجمع کرده‌اند.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: جذب آموزشیاران حق‌التدریس نهضت سوادآموزی برای دولت بار مالی ندارد و دولت باید رفع مشکلات این افراد را دستور کار قرار دهد.
وی همچنین در تذکری دیگر افزود: ۱۴۰ میلیارد تومان برای احداث سد شفارود از سال ۷۳ تاکنون هزینه شده است و ۴۰ درصد این پروژه تاکنون پیشرفت فیزیکی داشته است اما متاسفانه سازمان حفاظت محیط زیست از ادامه کار این پروژه جلوگیری کرده است.
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات و کشاورزی، آب و منابع طبیعی را مامور پیگیری و رسیدگی به موارد مطرح شده از سوی بائوج لاهوتی کرد.

خانه ملت