عزیز اکبریان گفت: استاندار البرز مدیری خوب،با اخلاق و دلسوز هستند که حضورشان در دو آیین افتتاحیه و اختتامیه نشان از اهمیتی است که نسبت به ترویج علوم قرآنی دارند

به گزارش ندای گیلان به نقل از ایلنا،عزیز اکبریان عصر دوشنبه در آیین اختتامیه  دوازدهمین دوره مسابقات حفظ،قرائت و مفاهیم قرآن کریم البرز اظهار داشت: استاندار البرز مدیری خوب،با اخلاق و دلسوز هستند که حضورشان در دو آیین افتتاحیه و اختتامیه نشان از اهمیتی است که نسبت به ترویج علوم قرآنی دارند.

وی در ادامه با قدردانی از حضور وزیر کار در این مراسم به رغم تعدد و فشردگی برنامه های ملی و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این گردهمایی فرهنگی _ دینی افزود: ایثار و بخشش از توصیه های قرآن است که باید به آن توجه داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه دو وصیت پیامبر اکرم (ص) باید توامان مورد عنایت قرار داشته باشد و با اشاره به توصیه های صبح امروز رئیس ستاد اقامه نماز کشور در اجلاس استانی نماز البرز در این رابطه خاطرنشان کرد:
رسول اکرم (ص)،برای ما قرآن و عترت را به وصیت گذاشتند،امروز در جامعه شیعه مراسم مختلفی برای عترت برگزار می شود ولی برای قرآن کمتر شاهد هستم که چنین محافلی شکل بگیرد،اما بعد از فرمایشات حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، محفلی نیز برای عترت در استان برگزار شده که در نوع خود حائز اهمیت است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: قرآن ما را به کشتی نجات نزدیک می سازد و برای اینکه عالم به عمل باشیم باید از خودمان شروع کنیم.

وی با تاکید به بازگشت ذات پاک انسانی و پاسخگویی نسبت به عملکردهای فردی بیان کرد: باید در محضر شهدای اسلام و قرآن جوابگوی عملکردمان باشیم اگر همه تصمیم به اصلاح خود بگیریم جامعه نیز اصلاح می شود.