اختصاصی/جلسه ی معارفه ی محمدرضا محسنی به عنوان فرماندار جدید شفت با حضور استاندار،نماینده ی شهرستان و امام جمعه ی این شهر در فرمانداری شفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از شفت،جلسه ی تودیع و معارفه ی فرماندار جدید شفت در حالی که قرار بود دوم شهریور برگزار شود عصر امروز با حضور محمدعلی نجفی،استاندار گیلان نماینده ی شهرستان های شفت و فومن و امام جمعه ی شفت برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا محسنی که سابقه ی حضور در سمت معاونت فرمانداری فومن در دوران احمدی نژاد را نیز در پرونده دارد به عنوان فرماندار جدید شفت معرفی و از زحمت های یونس محمودی فرماندار سابق شفت تقدیر شد.

استاندار گیلان در این شست با بیان اینکه  از شفت نباید به عنوان شهرستان محروم یاد کنیم، گفت: تمام شاخص‌های  شفت باید ارتقا پیدا کند.

وی همچنین از حضور در امام زاده اسحاق(ع) و بررسی مشکلات آن منطقه در هفته ی دولت خبر داد.

محمودی در این نشست در تشریح عملکرد خود به وجود 31 کارگروه فعال در شهرستان شفت،گازرسانی به  77 روستای شهرستان تا پایان سال و افتتاح بیمارستان و… پرداخت.

حجت‌الاسلام سید عبدالله هاشمی،امام جمعه ی شفت هم در این نشست عزل و نصب‌های مدیران را امری عادی دانست و بیان کرد:مردم خواستار تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام این شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه ساخت مصلی شفت در دوره ی حضور محمدعلی نجفی در سمت استانداری گیلان با سرعت بیشتری پیگیری شده است گفت: امیدواریم مصلای شفت در تصدی فرماندار جدید این شهرستان به اتمام برسد.