سید نظام عبدالحسین زاده اظهار کرد: جایگاه دفن زباله شهر شاندرمن که بیش 35 سال زباله ها در آن و در کنار رودخانه دفن می شد تبدیل به پارک می شود.

ندای گیلان:سید نظام عبدالحسین زاده اظهار کرد: جایگاه دفن زباله شهر شاندرمن که بیش 35 سال زباله ها در آن و در کنار رودخانه دفن می شد تبدیل به پارک می شود.

وی افزود: از امروز تبدیل این جایگاه به پارک شهری توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر آغاز شده است و بزرگترین معضل شاندرمن و دغدغه همه شهروندان به زودی حل خواهد شد.

شهردار شاندرمن ادامه داد: مدیریت زباله های تولیدی شاندرمن یکی از پرچالش ترین مشکلات شهرداری بود که پس از پیگیریهای شبانه روزی و با همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر موفق شدیم پانزده اردیبهشت امسال قرارداد انتقال زباله به کارخانه کمپوست رشت را امضا کنیم.

عبدالحسین زاده تأکید کرد: از تاریخ انعقاد قرارداد زباله های تولیدی در شهر به رشت انتقال می یابد.

وی افزود: فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان از محل جایگاه دفن زباله بازدید کرده اند و مقرر شده است جایگاه فعلی به پارک و زمین ورزشی تبدیل شود.

شهردار شاندرمن در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به تلاش شهرداری برای جذب سرمایه گذار گفت: تلاش هایی برای ورود سرمایه گذاران خارجی به شهر شاندرمن صورت گرفته است و ما امیدواریم  به زودی این تلاش ها به ثمر برسد.

وی با اشاره به آغاز نهضت آسفالت در شاندرمن گفت: بعد از اتمام آسفالت خط کشی ها نیز نو خواهد شد.

لوله گذاری مسیر شهرداری تا دبیرستان ملاصدرا و  برداشتن گاردریل و احداث بلوار در ادامه بلوار دانش آموز تا انتهای حوزه شهری شاندرمن به سمت ماسال از دیگر پروژه هایی بود که شهردار شاندرمن بر اجرایی شدن آنها در آینده ای تأکید کرد.

عبدالحسین زاده پیاده رو سازی؛ زیباسازی و نوسازی بافت های فرسوده به کمک مردم را مهم ترین برنامه کاری شهرداری عنوان کرد و گفت: عملیات بازگشایی خیابان معلم از خیابان شهید نیاکان به سمت بلوار ولی عصر (عج) تا ۹۰ درصد صورت گرفته است و ۱۰ درصد باقیمانده به زودی انجام خواهد شد.

وی گفت تمام تلاش شورا و مجموعه شهرداری بر این است که شاندرمن را به یکی از زیباترین شهرهای استان گیلان تبدیل کنند.