ندای گیلان:اما شاید مهمترین تغییر در این شهرستان مربوط به فرماندار لنگرود باشد

ندای گیلان:در روزهای گذشته عکسی را در فضای مجازی مبنی بر تغییر مدیران ادارات مخابرات و محیط زیست شهرستان لنگرود لنگرود دست بدست شد، که بعد از پیگیری مشخص شد، آن مدیران در بهبوحه انتخابات به نفع نامزد انتخاباتی دیگری فعالیت می کردند

بعد از دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نمایندگان جدید در حال رایزنی و برگزاری جلساتی برای تغییر مدیران شهرستانی خود هستند و در این میان در شهرستان لنگرود با توجه به اینکه لاهوتی نماینده دوره نهم توانست در این دوره نیز با اقبال آرای مردم مواجه شده و در صندلی اش را در بهارستان حفظ کند نسبت به سایر نمایندگان زودتر دست بکار شده است.

در روزهای گذشته عکسی را در فضای مجازی مبنی بر تغییر مدیران ادارات مخابرات و محیط زیست شهرستان لنگرود لنگرود دست بدست شد، که بعد از پیگیری مشخص شد، آن مدیران در بهبوحه انتخابات به نفع نامزد انتخاباتی دیگری فعالیت می کردند که این شائبه را به وجود آورد دلیل این جابجایی ها مسائل پیش آمده در انتخابات اخیر باشد.

بنابراین گزارش زمزمه های زیادی مبنی بر جابجایی مدیران شهرستانی در چند روز آینده وجود دارد که اصلی ترین دلیل جابجایی می تواند همین عدم همکاری در ستاد مهرداد لاهوتی باشد، مسئله ای که البته در شهرستان های و ادوار مختلف مجلس باها دیده ایم و سابقه آن بسیار است.

اما شاید مهمترین تغییر در این شهرستان مربوط به فرماندار لنگرود باشد، جایی که از قرار معلوم سیدرضا جوادپور بازنشسته شده و شنیده ها حاکیست، حسین داداشی فرماندار سابق شهرستان آبیک قزوین که در حال حاضر کارمند وزارت کشور است احتمالا جایگزین فرماندار و گزینه پیشنهادی برای آن مسند باشد.

گفتنی است بنابر شنیده ها ریاست ادارات گاز، برق، میراث فرهنگی، راه و شهرسازی نیز در روزهای آتی جابجا خواهند شد و غلامی بخشدار کومله نیز بعلت بازنشستگی نیز با مردم کومله خداحافظی خواهد کرد.

 

/کاسپین