مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه برای تقویت گفتمان انقلاب بدون رودربایستی اقدام می‌کنیم، گفت: درخت انقلاب تنها درختی است که همه می‌توانند زیر سایه آن تنفس کنند. ‌

به گزارش ندای گیلان از رشت،رضا ثقتی در مراسم معارفه رئیس اداره ارشاد شهرستان شفت با تاکید بر تقویت همگرایی سازمان‌های فرهنگی اظهار کرد: انجام اقدامات بزرگ فرهنگی نیازمند اتحاد بین دستگاه‌ها است در غیر این صورت کارها ابتر می‌ماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه همگرایی موجود در فعالیت‌های فرهنگی مرکز استان باید در تمام شهرستان‌ها الگو گیری شود، افزود: امیدواریم رئیس جدید اداره ارشاد شفت بتواند در تحقق اهداف و تقویت همگرایی بین دستگاه‌های فرهنگی موفق عمل کند.

وی تصریح کرد: یکی از اضلاع همکاری بین کارگزاران نظام، نمایندگان مجلس هستند و به رئیس اداره ارشاد شفت پیشنهاد می‌کنم از ظرفیت خوب نماینده شهرستان در مجلس استفاده کند.

ثقتی بیان داشت: اداره کل ارشاد گیلان به عنوان محور فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان شفت آمادگی دارد در انجام کارهای فرهنگی هنری شهرستان پیشرو باشد.

وی با اشاره به معیارهای انتصاب افراد در حوزه فرهنگ و هنر افزود: جوان، کاردان و انقلابی بودن در انتصابات اصل است و کسی که بتواند بدون لکنت از گفتمان انقلاب حمایت کند.

ثقتی با تاکید بر اینکه برای تقویت گفتمان انقلاب بدون رودربایستی اقدام می‌کنیم، گفت: درخت انقلاب تنها درختی است که همه می‌توانند زیر سایه آن تنفس کنند.

کد خبر ۵۴۳۲۶۳۲