فرماندار آستانه‌اشرفیه بر لزوم توسعه اشتغال در حوزه کشاورزی و صنعت تاکید کرد.

به گزارش ندای گیلان، رحیم حیدری در گفتگویی با اشاره به آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسانی و امدادی در نوروز جاری اظهار کرد: تمام موسسات خدمات‌رسان از جمله امداد، هلال احمر، اورژانس، بیمارستان، پلیس راه، شهرداری، مدارس و دیگر نهادها آمادگی پذیرش مهمانان را دارند و امیدواریم گردشگران آستانه‌اشرفیه با حداقل رنج و حداکثر بهره‌برداری از این سفرها در نوروز خاطره خوشی را سپری کنند.

وی به اهمیت انتخابات اشاره کرد و افزود: همواره انتخابات برای ما حائز اهمیت بوده و در این دوره بیشتر و بالاتر است و تمام تلاش ما ایجاد فضای اعتماد برای داوطلبان و رأی دهندگان است.

فرماندار آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه تجربه برگزاری انتخابات را داریم، ادامه داد: افزایش میزان مشارکت کنندگان در انتخابات از جمله اهداف ماست و این امر اقتدار نظام اسلامی در داخل و خارج را بیشتر می‌کند و امیدواریم به وظیفه خود در قبال نظام و خون شهدا و رهبر معظم انقلاب عمل کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: به دلیل دشمنی آمریکا و نظام استکباری با ایران ضرورت دارد اقتصاد ما مقاوم، پایدار و رو به جلو باشد و شرکت‌های نیمه فعال را فعال‌تر کنیم و فعال‌ترها را توسعه دهیم و اشتغال در حوزه کشاورزی و صنعت را گسترش دهیم./فارس