فتح اللهی با تأکید برلزوم تغییر دیدگاه جوانان نسبت به شغل، گفت: باید تلاش کنیم با تغییر این دیدگاه جوانان را بیشتر به سمت تولید سوق دهیم.

به گزارش ندای گیلان،فرماندار صومعه در جلسه ساماندهی امور جوانان که  در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد زمینه های اشتغال و ازدواج جوانان مهم ترین اولویت این ستاد است.

علی فتح اللهی با بیان اینکه اگر بتوانیم زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنیم بسترها ازدواج فراهم می شود، افزود: شهرستان صومعه سرا پتانسیل های مناسبی در حوزه های مختلف برای ایجاد اشتغال خوب و پایدار دارد.

وی با تأکید برلزوم تغییر دیدگاه جوانان نسبت به شغل، گفت: باید تلاش کنیم با تغییر این دیدگاه جوانان را بیشتر به سمت تولید سوق دهیم.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه متاسفانه نبود ارتباط میان صنعت و دانشگاه یکی از بزرگترین ضعف های ما محسوب می شود، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا از علم دانشگاهی در فضای کسب و کار بهره گیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه کلیه دستگاه ها طرح های پیشنهادی خود را به فرمانداری ارائه دهند، تصریح کرد: با ارائه این طرح ها می توانیم از پتانسیل پارک علم و فناوری برای عملیاتی کردن این طرح ها استفاده کنیم.

فتح اللهی با تأکید برضرورت حمایت از تولید کننده داخلی استانی و شهرستانی، افزود: حمایت از تولیدات داخلی سبب ایجاد اشتغال خوب و پایدار و همچنین رونق اقتصادی و درامدزایی می شود.