رئیس کل دادگستری گیلان گفت: برای حسن اجرای قوانین امور تولیدی هیئت نظارت بر اجرای این قوانین تشکیل شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،حجت الاسلام حمزه خلیلی امروز شنبه در نشست کمیته اقتصاد مقاومتی که با حضور جمعی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان برگزار شد، با تأکید بر تشکیل هیأت نظارت بر اجرای قوانین در امور تولید اظهار کرد: با ایجاد این هیأت نارسایی‌های تولید احصا شده و مقابله با آن تسریع می‌یابد.

وی به بازگشایی و راه اندازی برخی کارخانه‌های تعطیل شده در گیلان اشاره کرد و افزود: تعطیلی کارخانه‌های که از دولت تسهیلات گرفته اخلال در نظام تولید است و قوه قضائیه با آن مقابله خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: افرادی که کارخانه‌ای را به تعطیلی می‌کشانند زمینه بزه را در جامعه ایجاد می‌کنند و دستگاه قضا آن‌ها را مسئول می‌داند.

حجت الاسلام خلیلی به نقش تولیدکنندگان در تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود: با کمک و همراهی نخبگان و تولیدکنندگان مشکلات اقتصادی، و کاستی‌های این حوزه رفع خواهد شد.

بی ثباتی در تصمیم‌های اقتصادی کار تولید کنندگان را با مشکل مواجه کرده است

«هادی تیزهوش تابان» رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان هم در ادامه این نشست به فراهم کردن زمینه رشد تولید و تناسب عرضه و تقاضا برای مهار تورم در سال جدید اشاره کرد و گفت: بی ثباتی در تصمیم‌های اقتصادی و صدور آئین نامه‌های پی در پی کار تولید کنندگان را با مشکل مواجه کرده است.