رئیس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه تامین اجتماعی باید در پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها و اطباء و داروخانه‌ها به تعهدات خود عمل کند، گفت: مردم باید خدمات پزشکی مناسب و بهنگام را با کمترین هزینه دریافت کنند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی گیلان، با بیان اینکه دو نعمت سلامتی و امنیت همواره مغفول بوده و باید شکرگزاری شود، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی بنا به رسالتی که در بخش سلامتی و درمان و ارائه خدمت به بیماران دارد، حائز اهمیت است.

وی خدمت به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه را وظیفه‌ای خطیر و مهم خواند و افزود: خدمت به چنین جامعه هدفی نزد خداوند متعال ماجور و محفوظ است.

رئیس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه تامین اجتماعی باید در پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها و اطباء و داروخانه‌ها به تعهدات خود عمل کند، گفت: لازم است این تاخیر در پرداخت مطالبات با پیگیری و اقدامات لازم به روز شود تا موجبات نگرانی و دغدغه جامعه هدف نشود.

صادقی نیارکی با بیان اینکه باید مسئولان حساسیت و نظارت لازم را در حوزه مدیریت خود داشته باشند، تصریح کرد: اگر یک انحراف به عادت تبدیل شود مبارزه با آن بسیار دشوار می‌شود.

رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر اینکه مردم باید خدمات پزشکی مناسب و بهنگام را با کمترین هزینه دریافت کنند، خاطرنشان کرد: باید از فرصت کوتاه عمر و مسئولیتی که خداوند متعال به عنوان امانت و آزمایش به ما ارزانی داشته در مسیر خدمت به مردم بهره گرفت.