عاشوری گفت:هفته سوم مسابقات بازیکنان بخاطر عدم رسيدگي به مطالبات و مشکلات تیم تصمیم به اعتصاب گرفتند با صبحتهايي که با بچه‌ها کردم قرار شد تا انتخاب شهردار و شروع کار شوراي جدید صبر کنند

به گزارش ندای گیلان،سرمربی شهرداری فومن در رابطه با بازی امروز برابر گیتی پسند گفت: عليرغم اينکه بچه ها ده روز از تمرين گروهي دور بودند سعي کرديم توسط مربي بدنساز و دادن برنامه هاي اختصاصی به بازیکنان آمادگي بدنی تيم را حفظ کنیم که خوشبختانه همه تیم همکاری کردند و بعد از پيگيريها و قولهاي مسئولان از روز جمعه تمرينات گروهي را پيگيري کرديم و با آمادگی نسبي وارد بازي شديم.

محسن عاشوری افزود:خوشبختانه بازي تقریبا قابل قبولي را به نمايش گذاشتیم که اگر در زدن ضربات آخر دقت مي کرديم به گلهاي بيشتري مي رسيديم.جا دارد به نمايندگي از کادر فني از زحمات و تلاش بچه‌ها تشکر کنم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران در ادامه به وضعیت مالی باشگاه و دلیل عدم حضور برابر خیبر خرم آباد در هفته گذشته پرداخت و اظهار داشت:هفته سوم مسابقات بازیکنان بخاطر عدم رسيدگي به مطالبات و مشکلات تیم تصمیم به اعتصاب گرفتند و حتي يک جلسه تمرين که روز ریکاوری بود سر تمرین نيامدند. با صبحتهايي که با بچه‌ها کردم قرار شد تا انتخاب شهردار و شروع کار شوراي جدید صبر کنند. بعد بازي با شهرداری بم به همان منظور براي رسيدن صداي تيم تمرينات به منظور اعتراض قطع شد. مسئولان تيم براي آنکه تیم به رده هاي پايين تر سقوط نکند از من و بازیکنان تا آخر اين هفته وقت خواستند که امیدوارم این امر محقق شود چون واقعا تيم ما حيف است و پتانسیل خوبي دارد.

محسن عاشوری در ادامه بیان داشت: تا دو روز آینده تکلیف ادامه و یا قطع همکاری ام با باشگاه شهرداری فومن مشخص خواهد شد

وی در پایان اظهار داشت: از کار کردن با بچه‌هاي خوب تيمم بسیار خوشحالم و با تمام قلبم دوست دارم شرایط براي ادامه کار مهيا شود، امیدوارم شرایطی پیش نیاید که مجبور به قطع همکاری شويم. فوتبال حرفه ماست و تنها منبع درآمدمان، روي صحبتم با هواداران است که امیدوارم شرایط را درک کنند.