عضو شورای شهر فومن گفت:مردم با برخوردشان به ما نشان می دهند که عمل و کار ما برای رضای خدا و پیشرفت شهر و یا سیاسی بوده است.

به گزارش ندای گیلان از فومن،سید نورالدین نعمتی با تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه  قبل از اسارت در جنگ عکاسی می کردم و دوربین حرفه ای داشتم اظهار داشت:لحظه ای که من را از میدان مین خارج کردند  در آن وضعیت مجروح بودم و بیهوش می‌شدم و به هوش می آمدم می دیدم که عکاسی که عکس می‌گرفت همان دوربینی را داشت که من پیش تر داشتم.

وی با بیان اینکه آرزو دارم عکس هایی که از من در آن دوران گرفته شده را ببینم  گفت:ما باید خبرهای واقعی را اطلاع رسانی کنیم،بعضی از خبرنگاران تیزهوش و زرنگ هستند و از یک جمله استفاده کامل را می برند.

نعمتی بیان داشت:شاید یک نفر یک ساعت صحبت کند و یک جمله وی  سوال برانگیز باشد،که بعضی از دوستان در استفاده از آن جمله استادند.

وی با بیان اینکه از زحمات احمد زاده ریاست قبلی شورای شهر فومن تشکر و برای مهندس شاهین علیزاده آرزوی موفقیت می کنم گفت: ما باید بتوانیم قانون مند به کارهایمان برسیم و هر کاری که شهرداری انجام می دهد با مصوبه اعضای شورا صورت بگیرد.
عضو شورای شهر فومن با تاکید بر اینکه در صورتی می توانیم برای شهرمان کار انجام  دهیم که همدلی و همراهی باشد  افزود:نباید اینطور باشد که هرکسی خودش را معرفی کند و یقینا اگر بتوانیم  در هر کاری رضای خدا را در نظر بگیرم در آن کار موفق خواهیم شد.

نعمتی با اشاره به اینکه مردم ما دقتشان زیاد است و نسبت به سالهای قبل حرکت مارا بیشتر رصد می کنند گفت:مردم با برخوردشان به ما نشان می دهند که عمل و کار ما برای رضای خدا بوده و پیشرفت شهر و یا سیاسی بوده است.

خبرنگار:نعیم فرج پور