فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از متلاشی شدن باند شرکت هرمی و دستگیری هفت نفر از اعضای این باند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ رسول عزیزی  اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر فعالیت در یک شرکت هرمی در شهرستان آستارا و با توجه به حساسیت موضوع و احتمال گسترش دامنه کلاه‌برداری توسط این باند، موضوع فوق در دست رسیدگی مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران کلانتری مرکزی و یگان امداد شهرستان آستارا با راهنمایی شاکی، موفق به کشف محل فعالیت این باند در یکی از محلات این شهرستان شدند، تصریح کرد: مأموران کلانتری مرکزی و یگان امداد بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضایی جهت بررسی موضوع در محل مورد شناسایی حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه در این راستا هفت نفر پسر جوان در رده سنی 18 تا 23 ساله که عضو این باند هرمی بودند دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: تمام افراد دستگیرشده باند مذکور پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

عزیزی حضور در شرکت‌های هرمی را علاوه بر خسارت‌ها و زیان‌های مالی و اقتصادی دارای تبعات روحی و روانی دانست و بیان کرد: خانواده‌ها و جوانان باید هوشیاری‌های لازم در خصوص فعالیت شرکت‌های هرمی و شیوه‌های کلاه‌برداری را داشته باشند تا فریب افراد سودجو و کلاه‌برداران را نخورند.

فرمانده انتظامی شهرستان از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، سرقت، خریدوفروش کالای قاچاق و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی فاسد و را با شماره تلفن 110  به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان، قاچاقچیان و سودجویان برخورد قانونی شودفارس.