ساخت استخر و جکوزی پیشرفته با سرمایه گذاری بالغ بر 10 میلیارد تومان ، ساخت آپارتمان 11 طبقه 88 واحدی با سرمایه گذاری بالغ بر20 میلیاردی از جمله برنامه های سرمایه گذاری در رضا محله کلاچای است

داریوش زلفی نژاد در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان،از فراخوان سرمایه گذاری در روستای رضامحله کلاچای خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته توسط اعضای شورای روستا در صورت حضور سرمایه گذاران ملک  11 هزار متری در مابین جاده ترانزیت تا ساحل خریداری خواهد شد.

وی ادامه داد: ساخت استخر و جکوزی پیشرفته با سرمایه گذاری بالغ بر 10 میلیارد تومان ، ساخت آپارتمان 11 طبقه 88 واحدی با سرمایه گذاری بالغ بر20 میلیاردی از جمله برنامه های سرمایه گذاری در روستای رضا محله می باشد که در سال 96 کلنگ زده خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی روستای رضامحله کلاچای افزود: در یک سال و نیم گذشته اقدام به بازگشایی ، زیر سازی و آسفالت خیابان ها و کوچه ها، دیواره سازی پل ها در سطح روستا نموده ایم.

زلفی نژاد خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی های صورت گرفته به دنبال راه اندازی زمین ورزشی در جوارساختمان چنگلبانی هستیم که بزودی محقق خواهد شد و جهت ایجاد سالن ورزشی رایزنی های لازم با نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش انجام شده و نیاز به اعتبار 3میلیارد تومانی دارد.

وی یکی از مشکلات روستا را بحث آب شرب بیان داشت و گفت: پیگیری لازم جهت اتصال آب روستا به خط انتقال چاه فیلمن صورت گرفته و منتظر اجرای آن می باشیم . در خصوص مشکل برق که چندسالی اهالی با نوسانات برقی روبرو بودند با ایجاد ترانس های فشار قوی افزایش ولتاژ صورت پذیرفت و این مشکل مرتفع شده است.

رئیس شورای اسلامی روستای رضا محله تصریح کرد یکی از آرزوهای دیرین اهالی رضا محله پل ارتباطی بین این روستا و لزرجان می باشد که نیازمند اعتبار 200 میلیون تومانی است که درصورت محقق شدن آن توسعه اقتصادی منطقه رشد چشمگیری خواهد داشت.