وارسته با تاکید براینکه عملکرد شهرستان در حوزه های مختلف باید پیوست رسانه ای داشته باشد عنوان کرد : مستندسازی از عملکرد ادارات و تهیه اینفوگرافی از عملکردها می تواند میزان فعالیت و وضعیت کاری مدیران را نمایان سازد .

به گزار ندای گیلان،علی وارسته بهدانی  گفت : باتوجه به شرایط نا مناسب آب در فصل زراعی امسال باید با برنامه درست و مدون از تمامی ظرفیت های موجود در شهرستان به نحو مطلوب استفاده نماییم .

وی از همه دستگاههای ذیربط خواست تا گزارش پیشرفت کار پروژه های مربوط به آب و آبیاری را تهیه و ارائه نمایند .

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه بازدید از پروژه های آب و آبیاری می تواند به سرعت بخشی در نتایج جلسات یاریگر باشد افزود : تعیین بازه زمانی مشخص و بررسی حضوری پروژه ها می تواند مجموعه را در روند پیشرفت کار یاری کند .

وارسته خاطر نشان کرد : مدیران دستگاههای دست اندرکار در کمیته منابع آب در سال جدید برای امور مربوط به آب و آبیاری شهرستان وقت بیشتری بگذارند و به طور جد در این زمینه پیگیری های لازم را انجام دهند .

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که بخشداران و دهیاران در زمینه شخم زمستانه تاکیدات لازم را به کشاورزان ارائه نمایند و پیگیر امور باشند افزود : دهیاران و شوراها در کم و کاستی روستاهایشان مسئولند و باید مسایل و مشکلات مربوط به روستا را شناسایی و به مسئولان شهرستان ارائه نمایند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر گفت: در سال ۹۶ یک میلیون ۳۵۰ هزار لیتر سوخت در اختیاران کشاورزان قرار گرفته است و سال ۹۷ شرکت فراورده های نفتی باید در این راستا اهتمام جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد می شود طرح جامع مطالعاتی در زمینه آب و آبیاری و بررسی میدانی در این زمینه انجام گیرد افزود : بانک اطلاعاتی از وضعیت آب شهرستان باید تهیه و وضعیت آن براساس اطلاعات آماری مورد بررسی قرار گیرد .

وارسته با تاکید براینکه عملکرد شهرستان در حوزه های مختلف باید پیوست رسانه ای داشته باشد عنوان کرد : مستندسازی از عملکرد ادارات و تهیه اینفوگرافی از عملکردها می تواند میزان فعالیت و وضعیت کاری مدیران را نمایان سازد .

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر خاطرنشان کرد : تمام تلاش مدیران رضایتمندی مردم باشد و با هدف رفع مشکلات مردم در پروژه ها قدم برداشته شود .

وی با انتقاد از اینکه اعتبارات نباید ذره ذره تقسیم بندی شود اظهار داشت : چه اصراری است هر سال اعتبار در حوزه ای اختصاص داده شود و در آخر هم نتیجه ای دریافت نکنیم ؟ اگر می خواهیم مشکلات را بصورت کلی رفع کنیم باید با اولویت بندی و نیازسنجی در زمینه مشکلات شهرستان اعتبارات را ویژه اختصاص دهیم تا در یک بازده زمانی مشخص بتوانیم هر سال ۲ تا ۳ مشکل را برطرف سازیم.