فرماندار تالش عصمت و نجابت را بزرگ‌ترین سرمایه‌های دختران دانست و بر لزوم آگاهی نسبت به تهاجم فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش ندای گیلان: به همت مسئول امور زنان و خانواده فرمانداری تالش از دختران بر‌تر این شهرستان در زمینه‌های قرآنی، علمی، فرهنگی و ورزشی تجلیل و قدردانی شد.
علی فتح الهی به بیان روایاتی درباره جایگاه دختران پرداخت وعصمت و نجابت را بزرگ‌ترین سرمایه‌های دختران دانست و به تهاجم فرهنگی و تاثیرات آن بر بنیان خانواده اشاره کرد.
وی همچنین پیوند باخدا در سایه نماز، عفت و کسب دانش را ویژگی دختران ولایی برشمرد.
فرماندار تالش افزود: جامعه ما از وجود دختران تحصیل کرده و مستعدی برخوردار است لذا نیازمند سیاستگذاری بهتر در این زمینه هستیم.
وی تصریح کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) در زمینه سیاسی و اجتماعی فعالیت بسیار خوبی داشتند و توانستند در کنار ولی و امام خویش به مبارزه بپردازند.
فرماندار تالش افزود: آن حضرت نماد پرهیزگاری، پارسایی، مبارزه و حق طلبی است و بدون تردید توجه به اهمیت و ضرورت این روز و فرصت آن، همچنین دقت به وضعیت دختران در جامعه برای اصلاح و بهبود آن، به عزم و اهتمام ملی نیاز است.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های خانوادگی، اجتماعی، سیاسی و آموزشی بانوان باید مشخص و تعریف شود، ادامه داد: دختران امروز مادران فردای جامعه هستند که اگر بتوانیم فعالیت‌های خود را بنیانی‌تر کنیم آینده روشن‌تر برای نسل فردا خواهیم داشت./ایلنا