مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان گفت: ظرفیت‌ هنرمندان گیلانی برای مبارزه با توطئه‌های استکبار به‌کار گرفته شود.

به گزارش نداي گيلان:  فیروز فاضلی در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان که امروز صبح در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رشت برگزار شده بود اظهار داشت: باید در مورد مباحث هنری به ویژه هنرهایی که در ذهن تأثیرگذار است پر رنگ‌تر کار انجام شود.

وی گفت: تئاتر خیابانی یک هنر بسیار خوبی است و نکته قابل تأملی است اما باید از نمایشگاه کاریکاتور در چنین ایامی استفاده بهینه صورت گیرد، هنر کاریکاتور ارتباط خاصی با موضوع استکبار ستیزی دارد، نمایشگاه‌های عکس نیز بسیار کمک کننده خواهد بود.

فاضلی تصریح کرد: باید از زبان شعر و هنر بهره زیادی گرفته شود، بنابراین ما مراسم برگزاری شب شعر را خواهیم داشت، هنر خوشنویسی نکته دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد، که در نظر داریم یک نمایشگاه خوشنویسی هم ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه چگونگی بیان استکبار ستیزی و پیوند آن با هنر می تواند بسیار کمک کننده باشد افزود: هرچیزی که با هنر پیوند بخورد، تلطیف کننده و ماندگار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان گفت: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان یک حضور هنرمندانه ای است و مردم همیشه جلوتر از ما حرکت کردند و در این روز حتما خواهند آمد، بسیار خوب است که برنامه‌های شهرستان ها را نیز همین گونه تعبیه کنیم تا پراکندگی وجود نداشته باشد تا تک صدایی در چنین مراسمی صورت گیرد.