«طلوعی» به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز گیلان معرفی شد

به گزارش ندای گیلان: رئیس مجمع نمایندگان گیلان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان در سالن بانک صادرات این شهر با تبریک هفته کرامت و آغاز هفته دولت اظهار داشت: امروز نقش رسانه بر کسی پوشیده نیست.
محمدحسین قربانی با بیان اینکه استکبار با رسانه توانست انقلاب مخملی را به وجود آورد، تصریح کرد: استکبار امنیت عمومی بسیاری از کشورها را با رسانه مخدوش کرده است.
نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی به انعکاس حضور مردم گیلان در 8 دی و مردم کشور در 9 دی سال 88 در رسانه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: رسانه‌های استکباری حمایت مردم ایران و مقام معظم رهبری از مظلومان جهان به‌ویژه مردم غزه و یمن را حمایت از تروریست قلمداد کرد و تلاش صدا و سیما در انعکاس اخبار صحیح حائز اهمیت بوده است.
قربانی با اشاره به اینکه قانون اساسی برای مدیریت صدا و سیما یک اصل دارد، تصریح کرد: انتخاب مدیر صدا و سیما توسط مقام معظم رهبری انجام می‌شود.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در مراسم تودیع خود با اشاره به 90 ماه خدمتش در صدا و سیمای مرکز گیلان تصریح کرد: هم‌نفس با تمام گیلانی‌ها بحران برف و کم‌آبی‌ها را پشت سر گذاشتیم.
محسن نصر پور با بیان اینکه در مدت خدمت خود در گیلان از دو دولت خدمت‌گزار و چهار استاندار استقبال کردم، تصریح کرد: خود را از بسیاری از گیلانی‌ها گیلانی‌تر می‌دانم.
علی طلوعی به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز گیلان معرفی و محسن نصرپور مدیر کل سابق این مرکز به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی معرفی شد.