سید محمد حسینی،وزیر ارشاد احمدی نژاد امروز به گیلان آمده بود تا در چند مراسم شرکت کند؛گفتگویی بسیار عجیب با یکی از خبرگزاری ها انجام داده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت؛سید محمد حسینی،وزیر ارشاد احمدی نژاد امروز به گیلان آمده بود تا در چند مراسم شرکت کند.

گذشته از سخرانی های این سعادت آباد نشین سابق در  مراسمات،حسینی گفتگویی را با خبرگزاری فارس در گیلان انجام داده که در نوع خود بسیار جالب است .

سیدمحمد حسینی عصر امروز با اشاره به تغییرات در کابینه دولت روحانی اظهار کرد: تمام جریان‌ها در ایجاد تغییرات در کابینه دولت اتفاق نظر دارند و حتی حامیان دولت این موضوع را بیان کردند که تغییرات باید ایجاد شود.

وی ادامه داد: مسأله این نیست که تنها یک طیف سیاسی در کشور خواهان تحول و تغییرات در دولت هستند بلکه طرفداران دولت کابینه را ضعیف دیدند اما اینکه اولویت با سه وزارتخانه آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد، جای بحث دارد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس در جملاتی عجیب خواستار تغییر سایر وزرا ی دولت روحانی شد و گفت: وزارتخانه‌های نفت، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت یا حتی تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید مورد توجه باشند و در آنها تحول ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه دولت ناگزیر به تغییرات در کابینه شده است، بیان کرد: اگر در مورد وزیر آموزش و پرورش تغییر اتفاق نمی‌افتاد مجلس استیضاح می‌کرد و با مشکلی که در صندوق ذخیره فرهنگیان به وجود آمده، رأی به استیضاح می‌دادند و وزیر حذف می‌شد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، تغییرات در کابینه را به نوعی پیش‌دستی دولت دانست و ادعا کرد: به نظر می‌رسد دولت تمایلی به تغییرات در کابینه نداشته باشد و از روی ناچاری این کار را انجام داده است.

حسینی با بیان اینکه برخی از طرفداران دولت خواهان ادامه تغییرات در دولت هستند، تصریح کرد: امیدواریم امر مذکور تداوم پیدا کند!!

وی متذکر شد: تغییرات در دولت دلیل نمی‌شود افرادی که در فتنه سال 88 درگیر بودند و مشکلاتی داشتند و در گذشته مجلس به آنها رأی نداده، دوباره انتخاب شوند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی به وجود نیروهای مستعد بسیار در کشور اشاره کرد و اظهار کرد: مدیران کارآمد بسیاری در کشور وجود دارد و اصرار بر تأیید سه وزیر پیشنهادی قابل قبول نیست و این امر جای بحث دارد.