نایب رئیس شورای اسلامی لاهیجان گفت:شهردار با جدیت مشغول فعالیت بوده و اجازه نداد که به پروژه‌های عمرانی شهر آسیب وارد شود.

به گزارش ندای گیلان از لاهیجان، نایب رئیس شورای اسلامی لاهیجان شامگاه دیروز در جلسه شورای اسلامی میزان پیشرفت فیزیکی برخی از پروژه‌های عمرانی شهر لاهیجان را 90 درصد ذکر کرد و یادآور شد: تلاش زیادی به منظور اجرای آنها صورت گرفته اما طولانی شدن مرحله پایانی آنها بر زیبایی و تلاش عوامل مجری تأثیر گذاشته است.

وی خدمات‌رسانی به مردم را هدف مهم شهرداری عنوان کرد و افزود: شهردار با جدیت مشغول فعالیت بوده و اجازه نداد که به پروژه‌های عمرانی شهر آسیب وارد شود.

جواد نجارتمیزکار با بیان اینکه اعتماد مردم موجب دلگرمی مجموعه مدیریت شهری است، تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری تلاش خود را برای عمران، آبادانی، توسعه و پیشرفت شهر لاهیجان به‌کار گرفته‌اند.

وی رضایت مردم شهر را موجب خرسندی مدیریت شهری دانست و گفت: فعالیت عمرانی شهر به‌ویژه در کوچه‌های برق، توکلی و بلوار شهید مطهری و آسفالت‌های رضایت مردم را در بر داشته است.

نجارتمیزکار از همراهی و همکاری شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: شهردار لاهیجان باید تمهیدات ویژه‌ای را به منظور تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار خود قرار دهد.