مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: تاکنون بیش از ۸ هزار گیلانی در این رویداد مهم شرکت کرده‌اند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،یاسر تقوی به برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره کرد و گفت: تاکنون هشت هزار گیلانی علاقمند به کتاب و کتابخوانی در دوازدهمین دوره جشنواره رضوی شرکت کرده‌اند.

وی خواستار مشارکت متولیان فرهنگی در اطلاع‌رسانی بزرگترین جشنواره فرهنگی کشور شد و افزود: کتابخانه روستایی استان گیلان یکی از ظرفیت‌های مهم برای مشارکت مردم در این جشنواره ملی است.

تقوی با تاکید بر اینکه تمهیدات ویژه‌ای برای توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های این کتابخانه‌ها اندیشیده شده است، اضافه کرد: تجهیز و ارسال منابع برای رسیدن به این هدف در دستور کار اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان قرار دارد.

وی تصریح کرد: دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح ملی با همکاری مشترک نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور و بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) از روز ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال گذشته آغاز و تا تیر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه و یا به پایگاه اینترنتی razavi.samakpl.ir در این مسابقه بزرگ شرکت و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.