مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: گشت 2، خوب، بد، جلف، یک روز بخصوص، ماجرای نیمروز و سه بیگانه فیلم های اکران شده در زمان یادشده بوده اند.

به گزارش ندای گیلان؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه فروش حاصل از بلیط های ارائه شده به مخاطبان در ایام نوروز، یک میلیارد و 538 میلیون ریال بوده است، گفت: سینماهای استان نسبت به سال های گذشته پرمخاطب تر شده است.

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان بیان کرد: سینماهای استان در ایام تعطیلات نوروزی پر مخاطب بود و 22 هزار و 294 نفر در ایام نوروز، فیلم های سینمایی اکران شده را به تماشا نشستند.

وی با بیان اینکه فروش حاصل از بلیت های ارائه شده به مخاطبان، یک میلیارد و 538 میلیون ریال بوده است، اظهار کرد: سینماهای استان نسبت به سال های گذشته پرمخاطب تر شده و امیدواریم این روند فرهنگی در سال جدید، فزونی یابد.

این مقام مسئول یادآور شد: فیلم های اکران شده در نوروز 96 سینماهای گیلان شامل میرزاکوچک رشت، سپیدرود رشت، 22 بهمن، شهر سبز لاهیجان، رودبار و انزلی بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: گشت 2، خوب، بد، جلف، یک روز بخصوص، ماجرای نیمروز و سه بیگانه فیلم های اکران شده در زمان یادشده بوده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 9 سینما با 10 سالن در استان گیلان فعال است، تاکید کرد: اگرچه چهره سینماهای استان با افزایش مخاطب نسبت به سال های گذشته دگرگون گشته و رقم مخاطبان افزایش یافته است، اما رونق پایدار نیاز به آسیب شناسی و برنامه ریزی دارد.