مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی گیلان با اشاره به همدلی ایجاد شده در مدیریت فرهنگی استان، اظهار کرد: وقتی واقعیت‌ها گفته شود همدلی ایجاد می‌شود. «صداقت» برش بیشتری دارد؛ تا اینکه بخواهیم قولی بدهیم که نتوانیم اجرایش کنیم.

به گزارش ندای گیلان،فیروز فاضلی در دیدار با فرماندار آستانه اشرفیه، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در امور، اظهار کرد: کسی که گذشته را در نظر نگیرد، حال را درک نمی‌کند و از داشتن آینده بهتر نیز محروم است.

وی ادامه د اد: برنامه‌ریزی علاوه بر اینکه علم است، هنر هم هست و باعث موفقیت مدیران در امور می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد: مدیریت در بحران خودش را نشان می‌دهد، در غیر این صورت در هنگام وفور منابع هر کسی می‌تواند مدیریت کند؛ گاهی محدودیت باعث می‌شود بتوان هنرمندانه مدیریت کرد.

فاضلی با بیان اینکه مدیریت در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی یک تفاوت با جاهای دیگر دارد، گفت: در اینجا تا وقتی که فرد، دستی در قلم نبرد و یا حرفه‌ای در هنر نداشته باشد نمی‌تواند مدیریت کند؛ چرا که آن درک همدلانه اصلا ایجاد نمی‌شود.

وی با اشاره به همدلی ایجاد شده در مدیریت فرهنگی استان، اظهار کرد: وقتی واقعیت‌ها گفته شود همدلی ایجاد می‌شود. «صداقت» برش بیشتری دارد؛ تا اینکه بخواهیم قولی بدهیم که نتوانیم اجرایش کنیم.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه شهرستان آستانه اشرفیه برای ما یک هویت است، متذکر شد: شما در این شهرستان از نعمت آستان مطهر حضرت سیدجلال‌الدین اشرف(ع)، برادر گرامی امام رضا(ع) و آرامگاه دکتر محمد معین برخوردار هستید. علاوه بر این آستانه اشرفیه دارای محیطی علمی، فرهنگی و رسانه‌ای است.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری مراسم چهل و هشتمین سالروز درگذشت دکتر معین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شامگاه روز پنجشنبه، 13 تیرماه خبر داد و بیان کرد: ستاد برگزاری این بزرگداشت در شهرستان با نظم و اهتمام فراوان در حال پیش بردن امور است.

وی با بیان اینکه تشکیل بنیاد دکتر معین نیازمند مصوبه هیئت دولت است، خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات شهرستان آستانه اشرفیه راه‌اندازی بنیاد دکتر معین بوده و هست و بنده بارها اعلام کردم که پیگیر این موضوع هستم.

فاضلی با اشاره به پیگیری موضوع مذکور در شورای فرهنگ عمومی استان و وزارت ارشاد، اضافه کرد: با توجه به اینکه تشکیل یک بنیاد نیازمند تصویب هیئت دولت و داشتن ردیف بودجه مجزا است، در نهایت پیشنهاد شد که در ابتدا موسسه‌ای چندمنظوره با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شود تا بتواند کارهایی از جمله چاپ و نشر آثار، پژوهش ها، انجام فعالیت‌های هنری و… را انجام دهد تا در مراحل بعد با مصوبه هیئت دولت مجوز بنیاد بگیرد.