مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان عملکردها عنوان کرد و گفت: قرارگاه تولید محتوا همزمان با هفته دولت در گیلان تشکیل می شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،رضا ثقتی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گیلان با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای دولت مردمی و سیزدهم است تا خدمات و تلاش‌های خود در راستای اجرای عدالت و رفاه اجتماعی و استقرار گفتمان انقلابی را اطلاع رسانی کند، افزود: بیان خدمات و تلاش‌ها زمینه امید بخشی در افکار عمومی را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه آگاهی بخشی به جامعه در ارتقای اعتماد اجتماعی نیز تأثیرگذار است، گفت: چهار برنامه محوری در سطح استان گیلان برای هفته دولت پیش بینی شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تشکیل قرارگاه تولید محتوا، راه اندازی کاروان‌های خبری و نشست خبری استاندار با اصحاب رسانه از جمله این چهار برنامه محوری هستند، افزود: باید از همه ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی و رسانه‌ای برای ارائه عملکرد دولت استفاده شود.

وی به نقش مهم ائمه جمعه و روحانیت به ویژه تریبون نماز جمعه که مردم اعتماد زیادی به آن دارند نیز اشاره و اضافه کرد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و تبلیغات اسلامی باید در کنار دولت و نظام حاکمیت باشند.

ثقتی ادامه داد: نمایشگاهی از دستاوردهای نهادهای اجرایی استان همزمان با هفته دولت برپا می‌شود.

سفر دو وزیر هفته دولت به گیلان

معاون روابط عمومی استانداری گیلان با اشاره به برنامه‌های هفته دولت از دو وزیر آموزش و پرورش و علوم و تحقیقات و فناوری به استان گیلان اشاره و اظهار کرد: سفر وزیر آموزش و پرورش روز جمعه انجام خواهد شد و قبل از خطبه‌های نماز جمعه نیز سخنرانی می‌کنند.

علیرضا برجی با بیان اینکه همچنین از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه میز خدمت در مصلای بزرگ امام خمینی برپا می‌شود، ادامه داد: نامه ویژه برنامه‌های هفته دولت نیز از ساعت ۹ صبح فردا با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای استان گیلان آغاز می‌شود.