با حضور سرپرست فرمانداری رشت و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، با تقدیر از زحمات آقای علی لقمانی، سجاد پورموسی به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشت معرفی شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،حمید رضا امام پناهی در نشستی که به منظور معارفه سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت  با حضور مهندس آقاجانی سرپرست اداره کل تعاون، رفاه و تامین اجتماعی گیلان برگزار شد، با تقدیر از زحمات آقای علی لقمانی و آرزوی موفقیت برای آقای سجاد پورموسی به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه شهرستان رشت، تاکید کرد: بر اساس نگاه دولت، کارگزاران نظام باید با رویکردی مردمی، با حضور میدانی و بدور از قواعد دست و پا گیر اداری از نزدیک مشکلات و موانع را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی با تاکید بر لزوم ارائه راهبردهای جدید و کارشناسی برای برون رفت از مشکلات ، اضافه کرد: ضرورت دارد دستگاه های دولتی با هم افزایی در بحث اشتغال و بالا بردن سطح تولید تا رفع کامل معضلات در کنار مردم باشند .

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به این که مدیران دولتی باید با نگاه انقلابی، منشاء تغییرات مثبت در ادارت باشند؛ گفت: با توجه به حجم بالای استقرار واحدهای صنعتی استان در شهرستان رشت، مجموعه فرمانداری و دستگاه های دولتی برای همراهی در حل مشکلات حوزه تولید و کارگری آمادگی کامل دارند.

سرپرست فرمانداری رشت با تقدیر از زحمات لقمانی رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه شهرستان رشت، افزود: امیدواریم با حضور آقای پورموسی و تجاربی که از سالهای خدمت اندوخته اند شاهد ارتقاء شاخص خدمت رسانی به مردم در مجموعه اداره تعاون، کار و رفاه رشت باشیم.

گفتنی است سجاد پورموسی پیش از این ریاست اداره تعاون، کار و رفاه شهرستان های آستانه اشرفیه و صومعه سرا را در کارنامه کاری خود دارد.