ندای گیلان:ساختمان دانشگاه پیام نور رضوانشهر با دو هزار و 650 متر مربع زیر بنا در سه طبقه و در زمینی به مساحت حدود دو هزار متر مربع احداث شده است که کل اعتبار هزینه شده با عرصه و اعیان برای این مرکز آموزشی 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی است

به گزارش ندای گیلان،حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی در مراسم افتتاح و بهره برداری از ساختمان دانشگاه پیام نور رضوانشهر ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و تقدیر و تشکر از همه عوامل و دست اندر کاران مربوطه گفت: از زحمات مسئولین مربوطه اعم از استاندار، نماینده مجلس و فرماندار سابق شهرستان به منظور پیگیری های فراوان جهت تکمیل این پروژه تشکر میکنم.

وی افزود: خداوند مکانهای علم آموزی را دوست دارد و یک فضای آبرومند علمی و آموزشی با زحمات مسئولان در این منطقه تاسیس شده است .
امام جمعه رضوانشهر بیان کرد: بعد از سالها آرزوی دیرینه مردم این شهرستان برآورده شد و به برکت انقلاب اسلامی ساختمان دانشگاه پیام نور افتتاح گردید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی رضوانشهر بیان کرد: دشمنان ما از مسلح شدن ما به علوم مختلف وحشت دارند و از این رو در موضوع دست یابی جوانان کشور ما به انرژی هسته ای مخالفت میکردند.
وی بیان کرد: علم و مسائل علمی است که باعث برتری افراد در هر زمینه ای می شود اگر علم و دین در کنار هم قرار بگیرد کشور ما به جایگاه اصلی خود دست پیدا می کند.
فرماندار رضوانشهر نیز در آئین بهره برداری از این پروژه عمرانی ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: انقلاب ما برگرفته از فرهنگ اسلامی است و آحاد مردم این کشور با جان و دل پای اعتقادات و ارزش های ایرانی و اسلامی ایستاده اند.
عسکر حسنی پور با اشاره به اینکه این پروژه فضای علمی مطلوبی را برای دانشجویان فراهم می کند از استاندار گیلان جناب آقای دکتر نجفی به منظور حمایت و پیگیری های ایشان و سایر مسئولین و مردم فرهنگ دوست شهرستان که هم حمایت مادی و معنوی در به ثمر رسیدن این پروژه داشتند تشکر کرد .
فرماندار رضوانشهر گفت: در دهه هفتاد زمین دانشگاه توسط خیر محترم جناب آقای امیر ارسلان رحیمی اهداء شده که بحث اسکلت فلزی آن با مشارکت مردم فهیم شهرستان انجام شده بود و چند سالی بلاء تکلیف بود که در سال 1390توسط هیئت مؤسس دانشگاه جهت اجراء و تکمیل ساختمان دانشگاه، تحویل دانشگاه پیام نور استان گردید.
وی افزود: ساختمان دانشگاه پیام نور رضوانشهر با دو هزار و 650 متر مربع زیر بنا در سه طبقه و در زمینی به مساحت حدود دو هزار متر مربع احداث شده است که کل اعتبار هزینه شده با عرصه و اعیان برای این مرکز آموزشی 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی است.
لازم به توزیع است که به جز دانشکده فنی کاسپین چوکا که متعلق به دانشگاه تهران می باشد ، دانشگاه پیام نور بعنوان یکی از مراکز آموزش عالی در رضوانشهر محسوب می شود که در حال حاضرحدود 700 نفر دانشجو در مقطع کارشناسی در رشته های تاریخ، علوم اجتماعی، روان شناسی، حسابداری، الهیات(گرایش علوم قرآنی و حدیث) ومدیریت جهانگردی در حال تحصیل می باشند.