نشست هیئت رئیسه هیات کاراته گیلان در جهت بررسی و تصویب پایگاه علمی توسعه قابلیت های جسمانی و خلقیات روانی رشته کاراته و برنامه ریزی چشم انداز آینده کاراته گیلان برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان، رضا رسولی  رییس هیات کاراته استان گیلان در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه گذشته این هیات در حوزه های مختلف به برگزاری جام ستارگان کاراته به میزبانی هیات گیلان و همچنین برگزاری مسابقات کاراته آزاد در پیاده راه فرهنگی شهر رشت و با حضور و تماشای چند هزار نفری رشتوندان که برای اولین بار برگزار گردید گفت: هیات کاراته با 6 مدیریت و 24 کمیته تخصصی در حال فعالیت می باشد که سعی شده ارتقا کیفی در سطح جامعه بزرگ کاراته گیلان ایجاد شود.
وی بابیان اینکه تمام تلاش خود را در جهت اعتلای و تقویت هیات کاراته استان گیلان بکار بسته است افزود؛ درصدد است با پشتیبانی و حمایتهای همه جانبه از کاراته کاران گیلانی افتخار مدال آوری در المپیک و مسابقات آسیایی نصیب گیلان و خانواده بزرگ کاراته استان گردد.
رسولی اقدام امورات زیربنایی و درآمدزایی برای هیات کاراته استان و هزینه برای این ورزشکاران را در دستور کار این هیات برشمرد و تصریح کرد؛ درصددیم تا آنچه را در توان داریم برای موفقیت جامعه کاراته بکار ببندیم.

نماینده رشت:رئیس  هیات کاراته گیلان موفق عمل کرده است

در ادامه غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه هیات کاراته گیلان با تقدیر از عملکرد مدیریت کاراته گیلان و عملکرد موفق آن در ماه های اخیر افزود؛ باید تمام تلاش هیات در جهت خدمات مطلوب به کاراته کاران گیلان و برگزاری رویدادهای گوناگون این رشته در سطح استان و شهرستان رشت باشد.
وی حمایت همه جانبه خود در سطح استانی و ملی را از هیات کاراته گیلان اعلام نمود و تصریح کرد: تمامی برنامه های توسعه ای و در دست اقدام باید در چهارچوب قانون و نکات فنی آن بصورت کلمه به کلمه در کمیته های تخصصی بررسی شده و سپس جهت تصویب به هیات رئیسه ارائه گردد.
وی افزود:باید اقدامات وسیع تری برای کاراته برنامه ریزی کنیم تا حضور موثرتری برای ورزش گیلان داشته باشیم.
جعفرزاده بیان اینکه اخلاق حلقه مفقوده جامعه اسلامی ما است: باید در جامعه اخلاق را زنده نگه داریم و بجای تهمت زدن و سنگ اندازی درصدد رفع مشکلات و ایجاد فرصت های مناسب برای استان گیلان باشیم.
در پایان اعضای هیات رئیسه هیات کاراته از جمله مسعود رهنما مدیرکل سابق ورزش و جوانان گیلان، سعید حسنی پور و حامد زیکساری سایر اعضا به بیان دیدگاه های خود پرداختند