مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: رسانه‌ها روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند تا شاهد تکرار اتفاقات خوبی نظیر احیای کارخانجات گیلان باشیم.

به گزارش ندای گیلان از رشت،رضا ثقتی در کارگاه حقوق در رسانه با بیان اینکه کارگزاران نظام پشتیبان رسانه‌ها و خبرنگاران هستند، اظهار کرد: این حمایت به برای انجام رسالت رسانه‌ها یعنی آگاهی بخشی به جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه این استان رسانه خیز است و از لحاظ کمیت و کیفیت حرف برای گفتن دارد، افزود: استان گیلان ۴۲۴ رسانه فعال دارد.

وی با اشاره به اینکه سومین قسط یارانه رسانه‌های مشمول توسط دولت پرداخت شد، تصریح کرد: بسیاری از نشریات از تسهیلات مشاغل خانگی به جهت درآمدزایی و اشتغالزایی استفاده کردند.

ثقتی با تاکید بر نظام عادلانه توزیع آگهی‌های دولتی برای رسانه‌ها، بیان کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم یاریگر دولت انقلابی باشند و برای مشهود شدن نقاط قوت دولت باید بیشتر صبر کرد.

وی با اشاره به اینکه بازگشایی صنایع ابریشم و کارخانه رشت الکتریک ماحصل زحمات اهالی رسانه است، ادامه داد: رسانه‌ها روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند و چشم خود را بر نقصان و کوتاهی مسئولان نبندند تا شاهد تکرار اتفاقات خوبی نظیر احیای کارخانجات گیلان باشیم.

ثقتی با بیان اینکه در فضای آرام می‌توان کار فرهنگی کرد، افزود: نباید اجازه دهیم که مردم از نظام ناامید شوند لذا کمک کنیم همدلی و نشاط در جامعه ایجاد شود.