مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از راه اندازی سرویس اعلام حوادث و فوریت‌های آبرسانی در بستر USSD خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،مازیار علی پور امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف ایجاد تنوع درگاه‌های ارتباطی با مشتریان و به منظور افزایش میزان رضایتمندی و ارتقای مقبولیت جایگاه سازمانی، در راستای دستیابی به اهداف و مأموریت‌های سازمانی دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان گیلان برای اولین بار و به عنوان نمونه منتخب کشوری نسبت به پیاده سازی سرویس اعلام حوادث و فوریت‌های آبرسانی در بستر USSD (در قالب یکی از درگاه‌های ارتباطی حوزه CRM ) اقدام کرده است.

وی افزود: با اجرای فاز نخست فعال سازی این خدمت، از این پس مشترکین استان می‌توانند از طریق درگاه کدهای دستوری USSD شرکت علاوه بر خدماتی نظیر دریافت و پرداخت قبض آب بها، ثبت یا حذف شماره همراه مشترک و اعلام رقم کارکرد کنتور؛ نسبت به اعلام حوادث و فوریت‌های آبرسانی در حوزه آب و فاضلاب اقدام کنند.

علی پور تصریح کرد: از مزایای این سرویس می‌توان به تنوع و مدیریت درگاه‌های ارتباطی مورد پسند مشترک، عدم نیاز به اتصال اینترنت، افزایش سرعت اعلام حوادث و عدم نیاز به انتظار جهت ارتباط با کارشناسان پاسخگو اشاره کرد.