حضور بی‌سابقه مردم گیلان در انتخابت 96 و رأی 70 در صدی به دولت تدبیر و افزایش 13 درصدی نسبت به دوره گذشته نشان از درایت استاندار و مدیریت و خدمت بی سابقه مدیران اجرایی استان دارد.

یاداشت ندای گیلان:انتخابات 96 با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش با همه زشتی‌های مناظره و زیبایی‌های حضور به پایان رسید. و بفرمایش رهبر معظم انقلاب برنده واقعی مردمی بودند که با 73 درصد به نظام اسلامی آری گفتند.
بسیاری بر این بودند که بی‌سابقه‌ترین انتخاباتی است که مردم بر سر صندوق‌های رأی ایستادند و پیرترها تنها همان آری یا نه 12 فروردین 58 بیاد داشتند.
واقعاً حماسه حضور مردم در 29 اردیبهشت 96 جاودانه است و همچون برگ زرینی در کتاب بلند جمهوری اسلامی خواهد درخشید.
مردم فهیم ایران اسلامی در این انتخابات با تدبیر و هوشمندی به آزادی و اندیشه رأی دادند. خوب دیدند، دقیق شیندند و زیبا تدبیر کردند و فردای ایران اسلامی را نیکو رقم زدند.
مردم نشان دادند ایران اسلامی را دوست دارند و اگر کدورتی است و یا اندک دلخوری از شیوه اداره و مدیریت ایران اسلامی سرافراز است وگرنه عشق به ایران آباد و ایران آزاد چون قوت و در دل و جهان ایرانیان جاری است و انتخابات نشان داد مردم تنها چون خون در دل و جان ایرانیان جاری است و انتخابات نشان داد مردم ولایتمدار ایران چقدر به کشورشان عشق می‌رزند، چقدر عاشق رهبرشان هستند و چقدر رئیس جمهور با تدبیر خودشان را دوست دارند.
اما در برش استانی !
گیلان قریب به چهار سال از تدبیر و مدیریت عالی مردی بهره برد که سال‌ها تجربه مدیریت را با خود به همراه داشت و با دست‌های توانمندش امنیت را بیش از پیش به استان سرسبزمان بخشید و آرامش را با نگاه مهربانش به خانواده‌های گیلانی برگرداند.
مردی مدیر که اقتصاد را می‌فهمید، مردم را درک می‌کرد، کسی که پا به پای شالیکاران نشاء کرده بود و قدم به قدم سال‌ها با چایکاران یک غنچه دو برگ چیده بود حضور چنین مردی که بالاتر از قد و قامت استاندار، به عنوان نماینده عالی دولت در استان قرار گرفت سبب شد تا مردم با هوش و فهمیده گیلان به تبدیر و برنامه‌های دولت اعتدال اعتماد کنند.
حضور بی‌سابقه مردم گیلان در انتخابت 96 و رأی 70 در صدی به دولت تدبیر و افزایش 13 درصدی نسبت به دوره گذشته نشان از درایت استاندار و مدیریت و خدمت بی سابقه مدیران اجرایی استان دارد.
مردم حرف‌های نماینده دولت را بویژه در سفرهای ارزشمند استانی در دیدار چهره به چهره و رو در رو دیدند و فعالیت‌ها و خدمات ارزنده و ارزشمند دولت در استان را به چشم دیدند و لذا حضورشان و رأی اعتمادشان 13 درصد افزایش پیدا کرد.
وظیفه امروز مدیران اجرایی استان حفظ دیوار اعتمادی است که مردم با رأی به صندوق‌ها ریختند و این اعتماد رسالت و بار امانت را بر شانه های مسئولان سنگین تر می کند.
ملت وظیفه‌اش را با آمدن پای صندوق‌های رأی انجام داد و اکنون نوبت دولتمردان و مدیران اجرایی است که پاسخ صحیح به آراء مردم بدهند.

علی پورحسن -مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان