ندای گیلان تمامی تحرکات سیاسی و خبرهای انتخابی گیلان در 24 ساعت گذشته را رصد کرده است.

به گزارش ندای گیلان،در حالیکه ساعت ها و روزها به سرعت برای کاندیداها در حال سپری شدن هستند؛هر لحظه خبری را از منابع رسمی و غیر رسمی می شنویم که برخی در نهایت تایید و برخی پس از چند ساعت تکذیب می شوند.

ندای گیلان تمامی تحرکات سیاسی و خبرهای انتخابی گیلان در 24 ساعت گذشته را رصد کرده است.

شنیده ها حاکی از این است که با بالا گرفتن تب انتخابات در شهرستان های مختلف،برخی از کاندیداهای کمتر شناخته شده به نفع کاندیداهای با شانس بیشتر برای تصاحب صندلی بهارستان در حوزه ی انتخابیه خود کنار رفتند.

شنیده ها حکایت می کند، امروز دو تن از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل با نوشتن بیانیه ای رسمی انصراف خود را اعلام کردند.داریوش روحانی لشکریانی و صدیقه تقی پور در حمایت از رسول فرخی کاندیدای اصولگرای این حوزه انتخابیه از ادامه انتخابات انصراف دادند.

شنیده ها حکایت می کند روند انصراف کاندیداها در روزهای آینده ادامه دارد.

شنیده ها حاکی از این است که:همایش نطق پیش از دستور با حضور سه تن از کاندیداهای نمایندگی مجلس در رشت به همراه پرسش و پاسخ دانشجویی در تالار حکمت دانشکده انسانی دانشگاه گیلان توسط بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان برگزار می گردد.

شنیده ها حکایت می کند،پرویز بابایی کاندیدای رد صلاحیت شده انتخابات مجلس گفته است: یک نماینده مجلس در طول چهار سال ۱۲۰میلیارد تومان به جیب می زند و در شهرستان تالش هم کاندیداهایی بوده اند که بالای ۱۰میلیارد تومان برای تصاحب کرسی نمایندگی خانه ملت هزینه می کردند.

شنیده ها حکایت می کند،حسن میرزاپور  به عنوان گزینه اصلاح طلبان برای حوزه انتخابیه بندر انزلی معرفی شده است.

شنیده ها حاکی از این است که،حضرت آیت الله قربانی به همراهی حجج الاسلام پروایی و علم الهدی در لیست مورد حمایت حزب ندای ایرانیان برای انتخابات مجلس خبرگان قرار گرفته اند.

آخرین شنیده ها حکایت می کند،صمد مرعشی نماینده اسبق مردم رودبار و حسین رضا پور از رشت، پس از پایان اعلام رسمس لیست نامزدها به فرمانداری ها موفق به موفق به اخذ تائید صلاحیت شدند.

شنیده ها حکایت می کند، امیر خوشکار کاندیدای فومن و شفت به نفع لیست ائتلاف اصولگرایان گیلان انصراف داد.

شنیده ها حکایت می کند،جواد زبر دست گشتی ومجید رجبی ویسرودی دو نامزد رد صلاحیت شده حوزه ی انتخابی فومن و شفت،خبر حمایت خود از حجت السلام افتخاری دیگر کاندیدای این حوزه تکذیب کردند.

منابع خبری اعلام کردند،اصولگرایان دو شهرستان آستانه ی اشرفیه و انزلی،به دلیل اختلافات شدید گرد هم جمع نشده و تاکنون موفق به معرفی کاندیدای مورد حمایت خود نگردیده اند.

شنیده ها حاکی از این است که،لیست اعتدال و توسعه  گیلان صبح فردا منتشر می شود و به نظر میرسد این لیست شباهت زیادی به لیست اصلاح طلبان گیلانی داشته باشد و در برخی از شهرستان ها کاندیداهای مورد حمایت این دو جبهه مشترک باشند.

منابع خبری اعلام کردند، یکی از نامزدهای حوزه ی انتخابی فومن و شفت  که صلاحیت وی برای حضور در عرصه رقابت انتخابات برای شورای نگهبان محرز نشده است تبلیغات گسترده ای را در فضای مجازی به راه انداخته است تا شاید صلاحیت وی نیز در لحظات پایانی مورد تایید واقع شود.

شنیده ها حکایت می کند،خلیل بهروزی فر به عنوان نامزد مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان گیلان در حوزه ی انتخابی فومن وش شفت معرفی شده است.

یک سایت خبری در گیلان(دیار میرزا)،امروز از سفر دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان به گیلان خبر داده بود که دقایقی بعد سایت خبری  دیگری (خزرآنلاین)،به نقل از منابع آگاه این خبر را شایعه اعلام کرد و نوشت:دکتر احمدی نژاد در تهران حضور داشته و هیچ سفری به گیلان نداشته است.

شنیده ها حکایت می کند،ولی اله عظمتی کاندیدای دهمین دوره ی انتخابات مجلس از رشت،توانسته حمایت اقشار مختلفی از مردم این شهرستان از جمله ورزشکاران،آذری زبان های رشت و جمع کثیری از اصناف و بازاری ها را جلب کند.

منابع موثق اعلام کردند:لیست اصلاح طلبان گیلان در چهار شهرستان قطعی شده است

تالش: منصور یوسفی

آستانه: قربانی

فومن: افتخاری

لاهیجان: ندیمی

 

این خبر بروز می شود….

 

منابع شنیده ها:گفتگوهای ندای گیلان،خبرگزاری ها،پایگاه های خبری استان گیلان