شهردار آستارا از افتتاح طرح هایی به ارزش افزون بر دو میلیارد تومان طی دهه فجر امسال در این شهر خبر داد.

سید جواد معیتی در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان در آستارا، ضمن تبریک ایام مبارکه دهه فجر اظهار داشت: در جهت درآمدهای پایدار برای شهرداری و همچنین ایجاد اشتغال و رفع کامل بیکاری در این شهرستان، برنامه‌هایی را پایه‌ریزی کرده ایم که پس از طی مراحل اداری به اطلاع عموم خواهیم رساند.

شهردار آستارا با بیان اینکه همه عوامل شهرداری در تلاش هستند تا هر چه زودتر این برنامه‌ها به مرحله اجرا در بیایند، افزود: بزودی خبرهای خوشی از پروژه‌های زیرساختی و در دست اجرای این شهرداری به اطلاع عموم خواهیم رساند که در صورت اجرای کامل آنها می توان امیدوار بود که مشکل اشتغال و معضل بیکاری در این شهرستان ریشه کن شود.

 

افتتاح افزون بر دو میلیارد تومان پروژه شهرداری آستارا در دهه فجر

معیتی در رابطه با پروژه‌های افتتاحی در ایام دهه فجر نیز گفت: پروژه تعریض، بهسازی و زیبا سازی خیابان 25 متری شهرک عباس‌آباد که شامل احداثِ کانال هدایت آبهای سطحی، کف سازی پیاده‌روها، ایجاد فضای سبز، احداث شهر بازی و زیر سازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان به پایان رسیده که همزمان با اولین روز دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی پروژه احداث شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی با احداث کانال و نهر در خیابان فارابی، محوطه گمرک و بلوار جمهوری اسلامی با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان و واگذاری 30 غرفه جدیدِ اغذیه فروشی در ضلع غربی پارکینگ بازارچه ساحلی با هزینه‌ای بالغ بر 350 میلیون تومان را از دیگر طرح‌هایی بر شمرد که در این ایام آماده بهره‌برداری خواهند بود.

 

تعریض پل مرداب که با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان

وی همچنین با اشاره به تعریض پل مرداب گفت: به جرات می‌توانم بگویم تعریض پل مرداب که با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان و با مدرن‌ترین شکل ممکن در حال ساخت و بهره‌برداری است، یکی از بهترین طرح‌هایی است که در طول مدت خدمتم اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: افتتاح این پل نه تنها گره ترافیکیِ سه راه آبروان و روی پل مرداب را برطرف خواهد کرد، بلکه به روان‌سازی ترافیک خیابان امام، حدفاصل میدان شهرداری تا چهار راه حکیم نظامی نیز کمک شایانی خواهد کرد.

شهردار آستارا با اشاره به صدر نشینی مقتدرانه تیم فوتبال شهرداری این شهر در لیگ فوتبال دسته سوم کشور  گفت: در اول فصل از محل درآمدهای شهرداری اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان برای این تیم در نظر گرفته شد که اکنون با کمال مسرت مشاهده می‌کنیم بازیکنان و کادر فنی این تیم با عملکرد درخشانی که از خود نشان داده‌اند،‌ موفق شده‌اند بدون شکست و مقتدرانه در صدر گروه خود قرار بگیرند و بنده بسیار امیدوارم با ادامه همین روند موفقیت آمیز، ان‌شاءالله برای اولین بار در تاریخ فوتبال آستارا، شاهد حضور تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته دوم فوتبال کشور باشیم.

 

تحقق 65 درصدی درآمدهای پیش بینی شده شهرداری آستارا

وی در ادامه ضمن تشکر از همه کسانی که او را در راه خدمت رسانی به مردم یاری می کنند بیان داشت: مطمئناً عملکرد هیچ ارگانی بدون عیب و نقص نیست و این شهرداری نیز از امر مستثنی نمی‌باشد.

معیتی افزود:بنابراین بنده ضمن تشکر از کلیه مسئولین بزرگوار و بخصوص اعضای محترم شورای شهر که همیشه کمال همکاری را با بنده داشته‌اند، از مردم شریف آستارا نیز برادرانه درخواست می‌کنم در صورت مشاهده هر گونه کم و کسری و یا کوتاهی در رابطه با عملکرد شهرداری در سطح شهر، بلافاصله بنده و یا همکاران بنده را مطلع سازند تا هر چه سریعتر در رفع آن نقیصه وارد عمل شویم، چرا که نشر این کاستی‌ها در فضاهای مجازی، بجز دلسردی برای مجموعه زحمتکش عوامل شهرداری و همچنین بهانه دادن بدست معاندان و مخالفان جمهوری اسلامی هیچ سود دیگری برای ما و ایشان به همراه نخواهد داشت.
وی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: بیش از 65 درصد از درآمدهای پیش بینی شده شهرداری در سال جاری محقق شده است.