لاهوتی گفت:دولت در خصوص هزینه های عمرانی باید از شهرداری ها الگو بگیرد.میانگین اعتبارات جاری شهرداری های 30 درصد و اعتبارات عمرانی 70 درصد است در صورتی که هزینه های جاری دولت 90 درصد و هزینه های عمرانی 10 درصد است

به گزارش ندای گیلان رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی در نخستین جلسه مشترک شورای عالی استان ها با هیات رئیسه فراکسیون مدیریت شهری با اشاره به چندین سال سابقه فعالیت در زمینه مدیریت شهری در شهرداری های کشور گفت: قطعا همراه شورای عالی استانها هستیم.

لاهوتی با بیان اینکه برخی از موادی که به ضرر شوراها بود را لایحه برنامه ششم توسعه حذف کردیم و در صورت نیاز بازهم این کار را خواهیم کرد، بیان داشت: دولت در خصوص هزینه های عمرانی باید از شهرداری ها الگو بگیرد.میانگین اعتبارات جاری شهرداری های 30 درصد و اعتبارات عمرانی 70 درصد است در صورتی که هزینه های جاری دولت 90 درصد و هزینه های عمرانی 10 درصد است. این یک فاجعه برای برنامه های مدیریتی است.

رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی شورا و شهرداری را ظرفیت بزرگی خواند و افزود: تلاش می کنیم در طول 4 سال فعالیت خود در مجلس شورای اسلامی تعدادی از دغدغه های مدیریت شهری را برطرف کنیم.

وی گفت:دولت در خصوص هزینه های عمرانی باید از شهرداری ها الگو بگیرد.میانگین اعتبارات جاری شهرداری های 30 درصد و اعتبارات عمرانی 70 درصد است در صورتی که هزینه های جاری دولت 90 درصد و هزینه های عمرانی 10 درصد است.