دفتر نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی امروز با انتشار بیانیه ای نسبت به شایعات مطرح شده پیرامون سید کاظم دلخوش واکنش نشان داد.

به گزارش ندای گیلان از صومعه سرا،دفتر نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی امروز با انتشار بیانیه ای نسبت به شایعات مطرح شده پیرامون سید کاظم دلخوش واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
باعرض سلام واحترام وارادت محضرمبارک مردم فهیم وشهید پرورشهرستان صومعه سرا
بدینوسیله ضمن عرض تبریک و تهنیت بمناسبت هفته دولت وگرامیداشت یاد وخاطره شهیدان گرانقدر رجایی وباهنروعرض تبریک وخداقوت به کارکنان زحمتکش ادارات و نهادها و تبریک انتخابات شوراهای شهر و روستا. به اطلاع مردم عزیز می رساند که جناب آقای دکتر سید کاظم دلخوش نماینده مردم شریف صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی به پاس احترام به آرای مردم شهرستان به هیچ عنوان در انتخابات شورا های شهر و روستا دخالت نداشته واکنون نیز که بحث انتخاب شهرداران توسط شوراهای شهر مطرح است هیچ گونه دخالتی در نوع انتخاب افراد به عنوان شهردار ندارد و در ضمن رعایت بی طرفی کامل نظارت کامل نیز بر رفتاراعضا شورا ها داشته و دارد و در اجرای برنامه های عمرانی ضمن کمک به شهرداریها تذکرات لازم را نیز به اعضا فوق در خصوص دوری از بازیهای سیاسی و غیر اخلاقی داده و می دهد.
لذا ایشان اظهار داشته اند که ضمن هوشیاری کامل هرگونه تخلف و اجحافی در حق مردم را هوشیارانه رصد نموده ودر خصوص بروز چنین وضعیتی برخورد قاطع به عمل خواهد آمد
که امیداست عزیران شورا براساس مر قانون به دور از هرگونه فرافکنی و حاشیه سازی نسبت به ایفای وظیفه قانونی خود اقدام نمایید. والسلام
دفتر مرکزی نماینده مردم فهیم شهرستان صومعه سرا.