نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس در واکنش به اقدام دانشگاه گیلان نسبت به پلمب دفتر مرکزی سازمان جهاد دانشگاهی استان گفت: جهاد دانشگاهی و دانشگاه دو نهاد مرتبط هستند و این اقدام برازنده استان گیلان نیست.

به گزارش ندای گیلان از رشت،جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به واقعه پلمب دفتر مرکزی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان از سوی دانشگاه گیلان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی در دل دانشگاه‌هاست که باید به فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی بپردازد و این یک اصل بوده که این تفکیک و جداسازی مانند این است که بسیج را از دل سپاه جدا کنیم.

عضو هیأت امنای دانشگاه گیلان افزود: جهاد دانشگاهی و دانشگاه دو نهاد مرتبط هستند و این اقدام پلمب برازنده استان گیلان نیست؛ اگر وزارت علوم و دانشگاه گیلان به آن فضای ۱۵۰ متری پلمب شده نیاز دارند می‌توانند با گفت‌وگو و تعامل نسبت به ارائه فضای دیگری اقدام کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم پلمب و بستن درب یک نهاد انقلابی کار درستی نیست و وزیر علوم باید نسبت به این رفتار خود پاسخگو باشد.