مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت از اعلام آمادگی سازمان خود برای دریافت ایده‌های نو در زمینه حل مسئله پسماند خبر داد.

ندای گیلان : مرتضی عاطفی با اشاره به اینکه حل مساله پسماند نیازمند تلاش و همکاری همه شهروندان است اظهار داشت: ما آماده شنیدن پیشنهادات و نظرات شهروندان و نخبگان در این زمینه هستیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت، از وجود نگاه ویژه و حساسیت خاص نسبت به موضوع مدیریت پسماند در این سازمان خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت دفنگاه زباله سراوان، شیرابه‌های ورودی به رودخانه‌های گیلان و همچنین سرانه بالای تولید زباله در استان، استقبال از ایده‌های نو و خلاقانه در دستور کار سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت قرار گرفت.
وی از تشکیل بانک ایده در پورتال سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت خبر داد و افزود: هدف از این اقدام زمینه سازی برای افزایش مشارکت فرهنگی- اجتماعی شهروندان، مستند سازی تجارب و ایده‌های خلاق و تبدیل ایده‌ها و افکار اولیه در یک فرآیند مدون به پروژه‌های اجرایی و کاربردی است.
عاطفی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www. rasht-bazyaft. ir ایده‌های خود را در اختیار سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت قرار دهند./ایلنا