رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه فضای رسانه‌ای سنگینی امروز در صدد انحراف افکار عمومی و جلوگیری از روی کار آمدن جریان انقلاب است، گفت: دشمنان با ایجاد دوگانگی کاذب سعی در شکست جریان انقلابی در انتخابات دارند.

به گزارش ندای گیلان،نظر علی علیزاده با بیان اینکه داوطلبان باید شأنیت انتخابات را رعایت کنند، اظهار کرد: اگر چه رئیس جمهور نامه شورای نگهبان درباره شرایط ثبت نام داوطلبان را رعایت نکرد و طیف زیادی از افراد در این فرآیند ثبت نام کردند اما این مسئله برای شورای نگهبان مسئله ساز نیست و افراد با توجه به قوانین، تأیید صلاحیت می‌شوند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان معیار تشخیص شخص اصلح در انتخابات را در نظر گرفتن معیارهای قانونی، امام و رهبری عنوان کرد و افزود: رئیس جمهور باید ظرفیت و توانمندی اداره کشور را داشته باشد و درد مردم را بداند و پاکدست باشد و تیم وی نیز شاخص‌های لازم را داشته باشد.

علیزاده با بیان اینکه یکی از راه‌های کسب شناخت نسبت به کاندیدا بررسی جریان‌های سیاسی حامی آنها است، گفت: ماهیت کسانی که با وعده دروغ و پول و زد و بند با اسپانسرها وارد انتخابات می‌شوند بر مردم پوشیده نمی‌ماند و مردم متوجه می‌شوند که وعده‌های آنها عملیاتی نیست.

وی با تاکید بر اینکه امروز به شخصی احتیاج داریم که روحیه انقلابی دینی داشته باشد، اضافه کرد: کسی که قانون اساسی، ولایت و جمهوری اسلامی را قبول ندارد جایی در این میدان برای او نیست.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه شفافیت، اصلی ضروری برای همه مسئولان در جمهوری اسلامی است، ادامه داد: مسئولی که نتواند در حوزه مدیریتی شفاف عمل کند در تراز جمهوری اسلامی نیست.

وی با تاکید بر اینکه محل زندگی فرزندان داوطلبان و خانواده آنها و میزان دارایی اشخاص باید مشخص باشد، بیان کرد: مسئولیت در جمهوری اسلامی امانتی است که باید به درستی به مردم برگردانده شود.

این فعال سیاسی با طرح موضوع ضروری بودن مطالبه گری رسانه‌ها از داوطلبان برای شفاف کردن موضوعات مختلف، افزود: همه مکلف هستند که به پویش طلب شفافیت از داوطلبان بپیوندند تا از این طریق زمینه فعالیت برای افراد سوءاستفاده گر فراهم نشود.

علیزاده با بیان اینکه شفافیت از مهم‌ترین امر به معروف‌ها و نهی از منکرهای جامعه است، تصریح کرد: مردم باید بدانند فرزندان کدام مدیر جمهوری اسلامی در آمریکا و اروپا و کانادا زندگی می‌کنند لذا ضرورت جامعه امروز شفافیت است.

وی با بیان اینکه فضای رسانه‌ای سنگینی امروز در صدد انحراف افکار عمومی و جلوگیری از روی کار آمدن جریان انقلاب است، گفت: دشمنان با ایجاد دوگانگی کاذب سعی در شکست جریان انقلابی در انتخابات دارند.