ندای گیلان:سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان شانس اصولگرایان را برای راهپیمای به مجلس بسیار زیاد دانست

به گزارش ندای گیلان،سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان، شانس اصولگرایان را برای راهپیمای به مجلس بسیار زیاد دانست و گفت: موفقیت ائتلاف اصولگرایان در گیلان ثمره اتحاد و همراهی همه طیف ها وگروه های دغدغه مند بود

 نظر علی علیزاده  در جمع  فعالین  فرهنگی اجتماعی  منطقه باقرآباد در کانون اندیشه وصال  رشت با تبریک  میلاد امام علی (ع) و روز پدر اظهار کرد: لازمه  تحقق حماسه سیاسی  حضور  حداکثری مردم  در عرصه  جامعه  و مخصوصا انتخابات است .

وی با بیان اینکه  از همه طیف ها و همه گروه هایی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند استقبال  می کنیم، افزود: انقلاب اسلامی امانت از امام و شهدا است و نیاز به مراقبت دارد.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان تصریح کرد: حضور حد اکثری مردم در پای صندوق های رأی  نشان می دهد که مردم خودشان را صاحبان انقلاب می دانند.

علیزاده با بیان اینکه موفقیت ائتلاف اصولگرایان در گیلان ثمره اتحاد و همراهی  همه طیف ها و گروه های  دغدغه مند بود، افزود :با عنایت خدا و بزرگواری ملت  ولایتمدار  همه منتخبین مردم گیلان در مرحله اول انتخابت از  اصولگرایان بودند.

سخنگوی شورای ائتلاف  اصولگرایان  گیلان شانس اصولگرایان را برای راهپیمای به مجلس بسیار زیاد دانست و گفت :  مانند مرحله اول  سه  نماینده باقی مانده گیلان در مجلس دهم نیز از اصولگرایان خواهد بود.