سرهنگ رحیم مهدی زاده گفت : با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت از پست بانک در بخش لوندویل بلافاصله دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

ندای گیلان:سرهنگ رحیم مهدی زاده گفت : با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت از پست بانک در بخش لوندویل بلافاصله دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود : در تحقیقات به عمل آمده ماموران انتظامی مشخص شد که سارق با تخریب در ورودی وارد پست بانک شده و مبلغ 37 میلیون ریال وجه نقد را به سرقت برده است.

وی با بیان اینکه سارق در کمتر از یک ساعت با تحقیقات و آثار به جا مانده از صحنه سرقت دستگیر شد ، اضافه کرد : وجه نقد سرقتی نیز از مخفیگاه متهم 33 ساله کشف و طی صورتجلسه ای تحویل رییس پست بانک شد.

بگفته مهدی زاده متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی آستارا در ادامه از کشف بیش از 49 هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان مرزی خبر داد و گفت : در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر توزیع کالای دخانی توسط فردی با یک دستگاه پیکان سواری در سطح شهرستان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در تعامل با ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد : ماموران پس از تحقیقات و انجام اقدامات پلیسی از صحت این موضوع اطمینان حاصل کرده و با شناسایی خودرو در یکی از خیابان ها با رعایت موازین قانونی خودرو را توقیف و در بازرسی از داخل آن 49 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق را کشف و ضبط کردند.

بگفته فرمانده انتظامی آستارا متهم 46 ساله این پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز گیلان و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.