فرمانده انتظامی رشت از دستگیری زن و شوهر قاچاقچی با پنج کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نداي گيلان: رحیم شعبانی در نشست انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری یک زن و شوهر مجرم را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه زن و شوهر مذکور توسط ماموران کلانتری ۱۳ رشت دستگیر شدند، تصریح کرد: انجام حرکات نامتعارف این زن و شوهر ماموران را مشکوک کرد به طوری که دستور توقف به خودروی تیبا متهمان داد که راننده فرار کرد.

فرمانده انتظامی رشت با اشاره به اینکه راننده پس از تعقیب و گریز ماموران پلیس دستگیر شدند، گفت: ماموران در بازرسی از داخل خودرو، ۵ کیلو تریاک کشف کردند.

وی یادآور شد: سرنشینان خودرو که زن و شوهر جوان بودند، دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی شدند.

شعبانی در ادامه از دستگیری مامور قلابی ۴۴ ساله در رشت خبر داد و اظهار کرد: این مامور قلابی در یک عملیات تعقیب و گریز پلیس دستگیر و روانه زندان شده است.

وی دستگیری مامور قلابی را توسط نیروهای کلانتری ۱۲ ذکر کرد و متذکر شد: این فرد که با دیدن پلیس قصد فرار داشت در یک تعقیب و گریز در یکی از مناطق شهر رشت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی رشت جرم مامور قلابی را اخاذی از مردم با استفاده از لباس ماموران عنوان کرد و یادآور شد: موضوع توسط ماموران در فرماندهی انتظامی رشت به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با اقدام به‌موقع و اشرافیت کامل بر میادین و نقاط مختلف شهر، اجازه خودنمایی و سواستفاده از پلیس را به کسی نمی‌دهد.

شعبانی از شهروندان خواست هرگونه عمل ناهنجاری و اطلاع از فعالیت تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.