فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی مالک و توقیف خودرو متواری پس از برخورد با ۱۳ خودرو و سه عابر پیاده در کمتر از یک ساعت در رشت خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،سردار عزیزاله ملکی در این خصوص گفت: ظهر دوشنبه یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکی در بلوار منظریه رشت پس از ایراد خسارت به ۳ دستگاه خودرو و انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز در خیابان امام خمینی و بلوار لاکانی در حین فرار از صحنه، با ۱۰ دستگاه انواع خودرو دیگر برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه خودروی متواری در تقاطع چهارراه پور سینا با ۳ عابر پیاده برخورد و آنها را نیز مجروح کرد، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، سرانجام ظرف کمتر از یک ساعت خودرو متواری به صورت بلاصاحب توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در یکی از کوچه‌های فرعی بلوار لاکانی شناسایی و کشف شد.

سردار ملکی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و لزوم برخورد با رانندگان پر خطر، دستگیری مالک در دستور کار قرار گرفت که با تلاش مأموران پلیس آگاهی ظرف مدت کمتر از یک ساعت مالک خودرو شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه خوشبختانه جراحت ۳ عابر پیاده سطحی بوده و اقدامات درمانی آنها در حال انجام است، افزود: مالکانی که خودروهای آنها در این حادثه دچار خسارت شده می‌توانند به کلانتری ۱۲ شهر رشت مراجعه و با تشکیل پرونده، از این راننده متخلف شکایت کنند.

سرپرست پلیس راهور گیلان امروز گفت : راننده 27 ساله رشتی دیروز امروز در منظریه رشت با یک خودروی سمند برخورد کرده بود که برای فرار از صحنه تصادف به 3 عابر پیاده و 13 خودرو برخورد کرد.

سرهنگ طالبی افزود : ماموران پلیس با اطلاع راننده سمند در تعقیب و گریز، راننده متخلف پژو 405 را در خیابان لاکانی ، یکی از کوچه های فرعی عطاآفرین دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه راننده جوان به علت تخلفات قبلی و فرار از اعمال قانون باعث این تصادف شده است گفت : وی به مقامات قضایی تحویل داده شد.

سرپرست پلیس راهور گیلان با بیان اینکه 3 عابر پیاده مجروح و به بیمارستان منتقل شدند افزود : راننده 27 ساله رشتی باید علاوه بر جریمه های قبلی حدود 500 میلیون ریال خسارت 13 خودرو و همچنین هزینه درمان 3 عابر را بپردازد