نماینده فومن و شفت گفت: بازگشایی پل ورودی فومن خوشحالی را برای مردم به ارمغان آورده و بی انصافی است که بگوییم مردم ناراضی هستند.

به گزارش ندای گیلان از فومن،حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فومن با تأکید بر لزوم پیگیری پروژه‌های نیمه تمام اظهار کرد: در سال منتهی به انتخابات همیشه انجام پروژه‌ها کندی به پیش می‌رود اما مسئولان میخواهم در این زمینه تلاش مضاعفی انجام دهند تا حداقل بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

نماینده فومن و شفت با اشاره به اینکه عدم دیواره‌سازی در حاشیه رودخانه رودبارچیره فومن یکی از مهم‌ترین مشکلات است، اظهار کرد: به فضل پاییزنزدیک می شویم و در صورت وقوع حادثه بسیاری از خانه‌های این منطقه تخریب شده و مسئولان زیرسوال می روند.

افتخاری خواستار احداث پل شفیع محله شد و اظهار کرد: به دلیل عدم وجود پل هم اکنون 25 خانوار از نعمت گاز بهره مند نشده اند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به مراکز بهداشتی نیمه کاره در سطح روستاها شهرستان فومن، تصریح کرد: در حوزه آسفالت راه روستایی نیز نیازمند توجه بیشتری هستیم.

نماینده فومن و شفت در مجلس در ادامه با بیان اینکه عملکرد مدیریت شهری در گذشته صدای مردم را درآورده اظهار کرد: سرپرست شهرداری فومن، کوهی از مشکلات در حوزه شهری به دلیل تفکرات بسته و خودسری شهردار سابق تحویل گرفته است.
افتخاری با اشاره به اینکه علی رغم گردشگر پذیر بودن فومن این شهرستان از زیرساخت‌ها و امکانات اندکی در این حوزه برخوردار است، گفت: بازگشایی پل ورودی فومن خوشحالی را برای مردم به ارمغان آورده و بی انصافی است که بگوییم مردم ناراضی هستند.
وی به دریافت مجوز ساخته دو سد لاستیکی در رودبار چیره فومن و لپوندان شفت اشاره کرد و ادامه داد: علی رغم محدودیت های اعتباری برای اجرای این پروژه‌ها ۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده ضمن اینکه برای سد لاسک نیز ۸ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
افتخاری با اشاره به چهاربانده کردن محور فومن به صومعه سرا اظهار کرد: این پروژه به نام فومن به پونل نامگذاری شده اما به دلیل کمبود مصالح از شهرستان صومعه‌سرا آغاز شد.