افتخاری با بیان اینکه در یکی، دو ماه اخیر از نظر زیر ساختی پروژه‌های خوبی در سطح بخش احمدسرگوراب انجام شده است گفت:لازم است در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی منطقه تسریع لازم صورت پذیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی افتخاری، در جریان بازدید از از پروژه آسفالت روستای کلوان شفت در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان اظهار داشت: لازم است در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی منطقه تسریع لازم صورت پذیرد.
وی با اشاره به انجام پروژه های آسفالت، آب شرب، برق، کشاورزی و آبیاری، سیستم فاضلاب و پارکینگ امامزاده ابراهیم و … اظهار داشت: در یکی، دو ماه اخیر از نظر زیر ساختی پروژه‌های خوبی در سطح بخش احمدسرگوراب انجام شده است.

نماینده مردم شهرستان فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما هم بمانند مردم به این مقدار، قناعت نمی‌کنیم  گفت: لازم است، این پروژه‌ها هم از نظر کمی و کیفی افزایش یابد و هم در اجرای پروژه‌ها تسریع و جدیت لازم صورت پذیرد.
حجت‌الاسلام افتخاری ضمن تشکر از زحمات مسئولین و قدرشناسی مردم  منطقه اظهار داشت: اجرای اینگونه کارهای عمرانی و رفاهی حق مردم است و ما به عهد و پیمان خود با مردم پایبند هستیم و در آینده نزدیک شاهد اجرای پروژه‌های خوبی در حوزه راه، آب شرب، برق و … خواهیم بود.