نماینده فومن و شفت با اشاره به وضعیت معیشت و گرانی افسار گسیخته برخی اقلام و کالاها، گفت: فاصله طبقاتی بین فقیر و غنی روز به روز افزایش یافته لذا مدیران و مسئولان باید تلاش بیشتری برای کاهش آسیب و فشارها به مردم انجام دهند.

به گزارش ندای گیلان از فومن، خلیل بهروزی فر در جلسه شورای اداری شفت در سالن میرزای شفتی فرمانداری این شهرستان با اشاره به وظیفه سنگین مجلس یازدهم، اظهار کرد: برنامه‌های این مجلس بر اساس دو سند بالادستی چشم انداز ۱۴۰۴ و سیاست‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد و فرهنگ پایه گذاری شده است.

وی به عدم تحقق بخش‌های بسیاری از منابع بودجه با توجه به تحریم‌ها اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در هر منطقه برای بهبود وضعیت و حل مشکلات آن منطقه بهره گیری شود.

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه با توجه به شرایط جامعه قطعاً برخی از بودجه‌ها محقق نخواهد شد، گفت: باید از داشته خود برای رفع مشکلات استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان اقدامات خوبی در راستای حل مشکلات مردم انجام داده‌اند، تصریح کرد: متأسفانه در حوزه اقتصادی و فرهنگی شاهد انباشت مشکلات از گذشته تاکنون هستیم.

بهروزی فر با اشاره به وضعیت معیشت و گرانی افسار گسیخته برخی اقلام و کالاها، بیان کرد: فاصله طبقاتی بین فقیر و غنی روز به روز افزایش یافته لذا مدیران و مسئولان باید تلاش بیشتری برای کاهش آسیب و فشارها به مردم انجام دهند.

وی با اشاره به متأسفانه استان گیلان در زمینه فساد اداری جز استان‌های رده‌های بالایی کشور قرار دارد، گفت: مجلس یازدهم در این راستا با همکاری قوه قضائیه در جهت مبارزه با فساد اداری و جامعه و همچنین ایجاد تحول در نظام اداری اقدام خواهد کرد.

نماینده فومن و شفت در مجلس با تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان، اظهار کرد: فرسودگی شبکه برق در روستاها شفت سبب عدم رضایت مردم در سطح روستاها و حتی شهر شفت شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه آب آشامیدنی نیز شاهد این هستیم که به علت فرسودگی شبکه انتقال آب کیفیت لازم را ندارد، گفت: باید با روحیه و تفکر جهادی در زمینه حل مشکلات مردم گام برداریم.

بهروزی فر با اشاره به اینکه مجلس یازدهم به دنبال افزایش نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و توزیع عادلانه منابع در همه مناطق کشور است، اظهار کرد: با تکیه بر توان داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی می‌توانیم در راستای توسعه جامعه گام برداریم.