علی منتظری گفت: امسال برای نخستین مرتبه در بارش برف هیچ آسیبی در شهرک‌های صنعتی گیلان به واحدهای صنعتی گزارش نشده است.

به گزارش ندای گیلان، علی منتظری در گفتگویی با اشاره به بارش برف اخیر در گیلان با اشاره به اینکه در حوزه صنعت در دو بخش اقدام‌ها برای مقابله با خسارت‌های برف انجام شده است اظهار کرد: تهمیدات لازم در مورد شهرک‌های صنعتی و شهر رصنعتی رشت اندیشیده شد و واحدها در آماده‌باش بودند.

وی به فعالیت شهرک صنعتی سپیدرود رشت بدون هیچ اختلالی در جریان برف اخیر اشاره کرد و افزود: در ساعت‌های اولیه بارش برف با استقرار ماشین‌آلات تمام راه‌های اصلی شهر رشت بازگشایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه به واحدهای صنعتی استان در بارش برف اخیر آسیبی وارد نشده است، تصریح کرد: امسال برای نخستین مرتبه در بارش برف هیچ آسیبی در شهرک‌های صنعتی گیلان به واحدهای صنعتی گزارش نشده است.

منتظری در ادامه به پخت نان توسط نانوایی‌ها با توجه به پیش‌بینی‌های لازم در بارش برف اخیر اشاره کرد و گفت: در ساعت‌های اولیه تلاش کردیم نانوایی‌ها باز نگه‌داشته شوند.

وی با اشاره به عرضه کالا توسط فروشگاه‌های بزرگ در بارش برف اخیر در گیلان، بیان کرد: از روز 14 بهمن ماه جاری با هماهنگی انجام شده با اصناف تمام واحدهای صنفی استان در آماده‌باش بودند و هیچ شکایت تاثیرگذاری در سامانه سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به ثبت نرسیده است./فارس