نماینده صومعه سرا گفت:در استان گیلان به ائمه جمعه، استاندار و تمامی مسئولان توهین می شود و بنده اطلاع دارم فقط یکبار آن هم در سال گذشته پلیس فتا برخی از متهمین را احضار و بعد از آن این افراد به حال خود رها شدند.

به گزارش ندای گیلان،سید کاظم دلخوش اباتری در نشست علنی عصر امروز (سه شنبه، 24 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات ضمن تشکر از رئیس جمهور بابت معرفی وزرای کارآمد و قابل، اظهار امیدواری کرد که مجلس در این مسیر دولت را همراهی کند تا هر چه زودتر کابینه مورد نظر رئیس جمهور شکل بگیرد.

وی وزیر پیشنهادی اطلاعات را فردی ارزشمند خواند و تصریح کرد: باید از تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان که امنیت این مرز و بوم را فراهم کرده اند، تشکر کنیم.

دلخوش اباتری با اشاره به برنامه ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی اطلاعات تصریح کرد: طی یک سال گذشته این مسائل و مشکلات در جلسات مختلف به آقای علوی انتقال داده شده که بخش عمده ای از این مشکلات در فضای مجازی ایجاد شده است.

وی با یادآوری اینکه ما نگران نیستیم که فضای مجازی در اختیار همه ملت ایران قرار گیرد، اضافه کرد: متاسفانه در گوشه ای از فضای مجازی شاهد هجوم برخی افراد به آرمان های انقلاب هستیم.

دلخوش با اظهار تاسف از اینکه برخی کانال های تلگرامی در حال حاضر به مردم، نوامیس مردم، شهدا و مسئولین انقلاب توهین و اتهام وارد می کنند، افزود: به  چه دلیل این فضاها در کشور ایجاد شده و برخی افراد مشخص می توانند این چنین به ارزش های مردم توهین کنند، مگر ما چند کشور مانند جمهوری اسلامی ایران داریم که ام القرای اسلام به شمار بیاید.

دلخوش اباتری ادامه داد: فضای فاسد ایجاد شده در فضای مجازی در داخل است و ما کاری به کانال های خارجی ایجاد شده نداریم چراکه کار آن ها لجن پراکنی و سیاه نمایی است ولی انتظار داریم در داخل کشور جلوی این افراد گرفته شود، در استان گیلان به ائمه جمعه، استاندار و تمامی مسئولان توهین می شود و بنده اطلاع دارم فقط یکبار آن هم در سال گذشته پلیس فتا برخی از متهمین را احضار و بعد از آن این افراد به حال خود رها شدند.

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: انتصاب‌هایی در کشور صورت می‌گیرد که با وجود مخالفت اداره اطلاعات استان ها، دستگاه‌های اجرایی به، بکارگیری فرد طرد شده توسط اداره اطلاعات اقدام می‌کنند که این مسئله جای سوال دارد، همچنین شاهد هستیم با وجود اینکه در برنامه شما گنجانده شده که مدیران کلان پس از استخدام دوره های آموزشی خواهند دید اما عملا تا به امروز ما شاهد برگزاری چنین دوره هایی نبوده ایم. مدیران کشور دائما باید تحت مراقبت و تذکر قرار گیرند.

وی در بخش پایانی سخنان خود به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره و اظهار کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید وزارت اطلاعات وارد عمل شود و سلامت اقتصادی را برای محیط اقتصادی کشور رقم بزند.