حسنی جوریابی گفت:متوجه شده‌ام که کار و مأموریت اصلی عیدیان از حضور در دخانیات گیلان ورشکست کردن شرکت دخانیات در گیلان است.

به گزارش ندای گیلان،محمد صادق حسنی در گفتگو با فارس از وضعیت نامطلوب شرکت دخانیات گیلان انتقاد و اظهار کرد: دخانیات گیلان با مدیریت عیدیان کاملاً ورشکست شده است.

وی با استناد به آمار و ارقام منتشرشده در حوزه تولید شرکت دخانیات گیلان افزود: طبق آمار و ارقام منتشرشده از دخانیات و بررسی‌هایی که بنده انجام داده‌ام، متوجه شده‌ام که کار و مأموریت اصلی عیدیان از حضور در دخانیات گیلان ورشکست کردن شرکت دخانیات در گیلان است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: بلایی که عیدیان بر سر شرکت دخانیات آورده هیچ‌کسی تاکنون توانایی آن را نداشته است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت مطلوب شرکت دخانیات گیلان درگذشته خاطرنشان کرد: دخانیات ازجمله شرکت‌هایی بود که همه از سطح تولید و حقوق و مزایای آن راضی بودند و وضعیت بسیار مطلوب داشت اما ما نمی‌دانیم اکنون نظارت تهران بر روی عیدیان تا چه میزان است؟

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع دخانیات گیلان را به قدرت بررسی خواهم کرد و باید دلیل پایین آمدن تولید در طول مدت کوتاه مدیریت عیدیان مشخص شود.

حسنی بابیان اینکه دخانیات بهترین شرکت ما در استان بود اما در حال حاضر اصلاً خبرهای خوشی از دخانیات شنیده نمی‌شود، تصریح کرد: دخانیات در حال حاضر نه نیرو جذب می‌کند و نه می‌تواند نیروهایی را که جذب کرده را در خود نگه دارد و در تولید استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه تولید مهم‌ترین اصل دخانیات هست و من اصلاً از وضعیت سطح تولید در دخانیات گیلان راضی نیستم، گفت: یکی از کارهای ما نمایندگان نظارت بر عملکرد مدیران است و باید مدیر دخانیات به ما پاسخ دهد که چرا سطح تولیدات در دخانیات کاهش‌یافته است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هیچ‌چیز از موفقیت در تولید دخانیات گیلان باقی نمانده است و من نمی‌دانم چرا تهران موضوع دخانیات گیلان را پیگیری نمی‌کند.